Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 55
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    Ronkt lekker. Zang soms veel te hard in de mix. Drum soms lichtelijk onstrak. Heerlijke gitaar- en bassound, mag best vuiger nog! Leule details af en toe. De eerste solo is te gek, heel vet. Die daarna wat minder.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Hoge jaren '90 vibe en Soundgarden invloed all over, me like! De solo vind ik echt te gek. Niet moeilijk doen, maar de gewoon de juiste notenkeus naar mijn smaak, ik vind het echt erg tof gedaan. Als jullie dit werk ook op een album uitbrengen ga ik 'm zeker kopen.

    @Fusion: Misschien ben je teveel gewend geraakt aan digitale drums en dat bedoel ik niet als een steek of zo. Ik kan dit met de beste wil niet onstrak noemen. In mijn oren klinkt het gewoon als een goeie studiotrack, met nog enige menselijke trekjes. Is ook een kwestie van smaak natuurlijk, maar da's misschien ook waarom ik niet zoveel heb met jouw djent gebeuren, hoewel ik ook dat wel goed vind gedaan.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Zojuist nog 's beluisterd, de gitaren liggen ook erg fijn in de mix! Jullie hebben een redelijk donker gitaargeluid, maar toch is het goed te onderscheiden in de mix, dat hebben jullie absoluut goed gedaan.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    @Fusion: Misschien ben je teveel gewend geraakt aan digitale drums en dat bedoel ik niet als een steek of zo. Ik kan dit met de beste wil niet onstrak noemen. In mijn oren klinkt het gewoon als een goeie studiotrack, met nog enige menselijke trekjes. Is ook een kwestie van smaak natuurlijk, maar da's misschien ook waarom ik niet zoveel heb met jouw djent gebeuren, hoewel ik ook dat wel goed vind gedaan.
    Uiteraard beoordeel ik dit niet als een djent track haha. Maar langzaam drum is voor sommige drummers moeilijker dan snel, en t lijkt wel of deze drummer er last van heeft. Vooral bij een aantal fills (op de snare meen ik me te herrineren). Ik luister ook heel veel indie, folkie muziek en dat rommelt aan alle kanten qua timing, maar daar vind ik t niet storend, Hier wel. Niet heel erg, want t is ook maar op een paar kleine plekjes, maar volgens mij wil je als muzikant altijd zo goed mogelijk je ding neerzetten, dus wellicht kan de poster er wat mee

  5. #15

    Standaard

    Toppie ! tis strak maar dan op een natuurlijke manier, lekker rauw/ranzig, weet niet hoe ik het zeggen moet. Klinkt in ieder geval erg internationaal!! Ik zeg; "Fusion, nait soezen...."

  6. #16

    Standaard

    Dank voor de kritiek, complimenten en bijval ;-)

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.328

    Standaard

    Oe ja, dit rockt wel, beetje traditioneel, beetje vrijzinnig, klinkt bijzonder volwassen, jullie zien er ook allemaal wel podiumwaardig uit, en hip, kunnen jullie wel wat mee dunkt mij; lijkt mij redelijk te boeken...

  8. #18

    Standaard

    Is het Fusion die een opmerking maakt over een paar keer net verkeerd uitkomen door de drummer?
    Kan het zo gauw even niet vinden.
    Hebben jullie dit lied soms tot vlak voor de opname in een ander/sneller tempo gespeeld?

    Dat zou die net niet helemaal strak uitkomende roffels kunnen verklaren.

    Maar dan hebben we gelijk de minpuntjes wel gehad.
    Fijn bassistje (smiley). Die zooi zou van mij wel iets meer mogen grommen, maar het zal een keuze zijn dat je dat nog redelijk bescheiden hebt gehouden.

    Ik geloof hier wel in. Als de rest van het repertoire qua niveau vergelijkbaar is, doe mij dan maar een avondje hiervan. Helemaal fijn.
    Vriendelijke groet, Gus

  9. #19

    Standaard

    We spelen geen math-metal met chirurgische precisie. Het uptempo eindstuk is bewust vrij wild en losjes (ook qua bas en gitaar).
    Ik weet niet precies welke roffels jullie je precies aan storen. Ik ben waarschijnlijk teveel vergroeid met Theo's stijl van drummen en met deze opname om het nog te horen. En mét mij de andere bandleden en producer Marco Hovius...
    Kan ook misschien zijn dat het zien van de geplaybackte beelden samen met de soundtrack het gevoel geeft van slordig uitkomende breaks?

    Hoedanook, de video wordt goed bekeken. Hopelijk kunnen we met het album wat deuren openen die tot nu toe gesloten bleven.

  10. #20

    Standaard

    ik vind het ook niet storen, ik probeer alleen een reden te vinden. Juist omdat het allemaal goeie misici zijn.
    Dit alto achtige gedoe is helemaal in het bakkie hier hoor.

    Kom maar op. Kan dit moeiteloos lang hebben.
    Heerlijk.
    Vriendelijke groet, Gus

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top