Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 32

Discussie: New "Bon Scott"

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.445

    Standaard

    Hoe het technisch precies zit weet ik niet maar de zang is voor mijn smaak net iets te hard op sommige plekken (Alhoewel het terwijl ik er nu weer naar luister toch ook wel meevalt) en zit altijd precies in het midden.
    Hoe je zang moet pannen in een mix weet ik niet en of dat überhaupt moet en mag maar het komt nu zo recht op je af.
    Misschien dat een echte kenner kan uitleggen wat ik bedoel en of het hout snijd lol.

  2. #12

    Standaard

    @a
    We zijn natuurlijk allemaal echte kenners, dus waarom zou je jezelf te kort doen?

    @Z
    Pannen? In de keuken natuurlijk. Behalve dakpannen (i.v.m. lekkage) en zoutpannen (i.v.m. te groot)
    Tips zijn welkom, vooral als het Engelse zijn.

    @a alweer
    je snapt dat ik een beetje melig aan het dollen ben? Ik zet t er maar effe bij voor de zekerheid. En dan heb ik nog niet eens erbij vermeld dat ook ik kenner ben, een bloedhekel aan Bon Scott heb, waardoor ik vind dat ie altijd te hard staat.
    vriendelijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 15 juli 2014 om 09:18

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.445

    Standaard

    Je moet je toch echt eens gaan verdiepen in hoe smiles werken had je die hele bijlage kunnen beperken tot

    Nou ja gelukkig voor jou is Bon Scott al jaren niet meer met pannen in de weer en is hij onder de pannen euh zoden

  4. #14

    Standaard

    Daar heb je wel een punt.
    Maar zo'n forum raakt helemaal leeg met alleen maar smilies hè?
    Vriendelijke groet, Gus (sorry Z)

  5. #15

    Standaard

    Lachen weer, maar oké ieke snap. Volgende wordt een andere zanger, nog een voorkeur Gus?

  6. #16

    Standaard

    Doordat ik de vrijheid neem te melden dat ik Bon Scott niet te doen vind? En dat ie dood is had voor mij ook weer niet gehoeven. maar ja, leven op de inhaalstrook....


    Weet je zeker dat je je publiek zo'n invloed op je muziek wilt geven?

    Een zacht en goedmoedig duwtje naar links of rechts OK, dat wil ik wel geven, maar wil je er echt een verzoeknummerscircus van maken?

    Ik wil best wel wat roepen hoor. Ik veronderstel dat je er van uitgaat dat ik iets samenhangends roep. En toch wil ik je vragen er nog eens over na te denken of je niet toch wat meer soeverein in je muziek wilt staan.

    Tenzij ik het te serieus neem. En je gewoon een keer schaterend wil lachen. Dat kan natuurlijk ook.
    Vriendelijke groet, Gus

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Maar als je wel aan verzoekjes doet ... Brian Johnson!
    ALLES IS VERKOCHT!

  8. #18

    Standaard

    De zang.. ach, niet zo mijn ding, maar past wel goed in het nummer.
    En dat is wel zo belangrijk hier. Gitaarspel vind ik goed gedaan. Daar kan je wat mij betreft meer van laten horen.
    Goed in elkaar gezet. Creatief geweest dus, bravo.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ernest01 Bekijk bericht
    De zang.. ach, niet zo mijn ding, maar past wel goed in het nummer.
    En dat is wel zo belangrijk hier. Gitaarspel vind ik goed gedaan. Daar kan je wat mij betreft meer van laten horen.
    Goed in elkaar gezet. Creatief geweest dus, bravo.
    Leuk bedankt !

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Maar als je wel aan verzoekjes doet ... Brian Johnson!
    Sorry maar Brian Johnson is nou net de zanger waardoor ik AC/DC opeens niet meer leuk vond.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top