Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 12 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 114

Discussie: Pickup ruiltopic!

  1. #61
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    Daarom begin ik niet aan andere pups dan DiMarzio en Duncan.

    Over 't betere corksniffing gesproken; heb thuis wel 2 Puligny-Montrachet '97 en 1 '93 Premier Cru's liggen.
    Moddafokkah.....

    Nahja, dan raad ik jou Sour Grapes aan........ talking 'bout cork sniffers

  2. #62
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Huh? Als ik in andere gitaren de Holydiver heb zitten die het erg goed doen in mijn set-up en de Crawler doet dat niet..... dan ben ik toch niet aan het cork sniffen?
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Moddafokkah.....

    Nahja, dan raad ik jou Sour Grapes aan........ talking 'bout cork sniffers
    Al gezien ja. Erg vermakelijk...Vooral hoe zo'n shady veiling eruit moet hebben gezien als de eigenaar van Domaine Ponsot doodleuk langskomt om te vertellen dat de batch '66 Clos Saint-Denis 100% fake is, aangezien ze die pas in '82 zijn gaan bottelen. Of de 1787 (Kurniawan's fake 1789 in Koch's collectie) Chateau Margaux fles van Thomas Jefferson. Overigens heeft die fles wél bestaan, maar is kapot gegaan, nadat een ober hem molde. 'Gelukkig' was ie voor $225k verzekerd.
    https://www.forbes.com/2003/11/19/cx_np_1119feat.html
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  4. #64
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    Al gezien ja. Erg vermakelijk...Vooral hoe zo'n shady veiling eruit moet hebben gezien als de eigenaar van Domaine Ponsot doodleuk langskomt om te vertellen dat de batch '66 Clos Saint-Denis 100% fake is, aangezien ze die pas in '82 zijn gaan bottelen. Of de 1787 (Kurniawan's fake 1789 in Koch's collectie) Chateau Margaux fles van Thomas Jefferson. Overigens heeft die fles wél bestaan, maar is kapot gegaan, nadat een ober hem molde. 'Gelukkig' was ie voor $225k verzekerd.
    https://www.forbes.com/2003/11/19/cx_np_1119feat.html
    Je ziet lui die redelijk plotseling heel erg rijk zijn geworden en van gekkigheid niet meer weten wat ze met hun geld moeten doen. Dikke auto's van alle merken staan er al. Gaan ze naar idioot dure wijnfeestjes en beginnen dan zelf ook een wijnkelder. Dat alles terwijl ze eigenlijk helemaal geen verstand van wijn hebben, die kennis kopen ze in via lui zoals Kurniawan. Lullig als dat dan een oplichter blijkt te zijn. Ook mooi om te zien dat sommigen het niet kunnen geloven, want het is zo'n aardige vent.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Huh? Als ik in andere gitaren de Holydiver heb zitten die het erg goed doen in mijn set-up en de Crawler doet dat niet..... dan ben ik toch niet aan het cork sniffen?
    Het was ook maar een vraag

  5. #65
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Huh? Als ik in andere gitaren de Holydiver heb zitten die het erg goed doen in mijn set-up en de Crawler doet dat niet..... dan ben ik toch niet aan het cork sniffen?
    Nope. De Crawler doet het imho erg goed in strats die meer mids, vet en ballen nodig hebben, zoals ook in PRS-gitaren die wat body missen. In een LP is het doorgaans geen al te gelukkige combi.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #66
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Hij zit in mijn Iceman. Ik dacht dat die wat meer laag kon gebruiken. Vandaar de Crawler ipv de Holydiver. Maar werkt toch niet lekker.
    Laatst gewijzigd door Jan Buurman; 13 september 2017 om 16:52
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  7. #67
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Nope. De Crawler doet het imho erg goed in strats die meer mids, vet en ballen nodig hebben, zoals ook in PRS-gitaren die wat body missen. In een LP is het doorgaans geen al te gelukkige combi.
    En toch zijn ze daar wel voor bedoeld, om goed te klinken in zowel een strat als een Les Paul. Althans, volgens Geoff Whitehorn. Maar alles is smaakgebonden natuurlijk. Ik heb 'm in een strat gehad, klonk erg goed op zich. Maar nu zit ie weer terug in m'n SG en dat klinkt toch wel erg lekker hoor. Ik heb er overigens net ook even aan geroken en dat vond ik toch niet bijzonder.

  8. #68
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Mochten jullie wat zoeken dat ik in het verkoop topic bij electrische gitaren heb geplaatst laat het daar dan maar weten. Hier mag ik het niet 'verkopen' maar het zou jammer zijn als ik jullie er niet op zou attenderen dat ik wat aanbiedingen heb liggen. Is dat spam? Dan spijt mij dat enorm. Rijk ga ik er niet van worden, verlies lijden eerder. Maar goed. Het mag weg als iemand het echt zoekt. Ofzo.

  9. #69
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Mochten jullie wat zoeken dat ik in het verkoop topic bij electrische gitaren heb geplaatst laat het daar dan maar weten. Hier mag ik het niet 'verkopen' maar het zou jammer zijn als ik jullie er niet op zou attenderen dat ik wat aanbiedingen heb liggen. Is dat spam? Dan spijt mij dat enorm. Rijk ga ik er niet van worden, verlies lijden eerder. Maar goed. Het mag weg als iemand het echt zoekt. Ofzo.
    Jammer... geen BK Holydiver...
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  10. #70
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Zijn jullie niet bang dat je een stel kork sniffers bent?
    ik heb in een paar Aristides gitaren, die precies gelijk aan elkaar zijn, diverse pups kunnen horen naast elkaar. dan hoor je toch wel echt de kwaliteit van BKP. Hoe erg ik het haat het toe te moeten geven.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top