Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 12 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 114

Discussie: Pickup ruiltopic!

  1. #51

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik ook niet heel enthousiast ben na je beschrijving

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.347

    Standaard

    Het heeft nooit ware liefde willen worden tussen mij en die little '59.
    Verschillende gitaristen zweren erbij.
    De door ons allen hier gewaardeerde grote gitarist en kut (Vulva), zweert erbij bijvoorbeeld.
    Het moet je ding zijn.
    Je klassieke telecastergevoel kan je op je buik schrijven in ieder geval met die little '59.

  3. #53

    Standaard

    Ik denk dat ik het eerst maar eens mijn brightcap ga aanpassen...of minder gain of trebles...

    Heb trouwens nog een set EMG's én 2 SC's én een Humbucker waar onderop HAL gekrast staat:
    [IMG][/IMG]

    Als iemand info/interesse heeft over/voor deze Pup's houd ik me aanbevolen...

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2004
    Locatie
    Nietzover
    Berichten
    1.103

    Standaard

    EMG select

    Designed by EMG single coil strat pickup. Ruilen of te koop. Bied maar wat aan.

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agent_Smith Bekijk bericht
    Nee niet echt...Die heb ik inmiddels en ook in gebruik.
    Vind het wel een goed element maar ben toch meer een Duncan fan. Echt alle Dimarzio's die ik heb/had fluiten op volume erg hinderlijk waar ik dat met Duncan gewoon echt nooit heb. Zelfde gitaren, alles.
    Typisch! Ik heb dat slechts in 1 gitaar gehad, een Ibanez S540. Daar heeft een DiMarzio Evo, Super D en nu een ToneZone in gezeten. Floten alle drie. Die ToneZone kwam uit een Charvel So-Cal, waar ie stil was. Mijn vermoeden is: rommelige push-pull volume potmeter en evt een gebrek aan shielding (maar dat lijkt me sterk).
    Ik heb een stuk of 15 DiMarzio's (in 8 gitaren) in gebruik en 3 Duncans (2 gitaren), en die Ibanez is de enige die me echt squeal problemen heeft gegeven...dus om dan maar te zeggen 'alle DiMarzio's fluiten ten alle tijden...' mwoah...

    En op volume? Drummer die 120dB doet in z'n eentje, terwijl ik er met een Invader 100 op een 4x12" naast sta... *check*.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Zwart. 1234
    Nou, ik er nog eens over nagedacht. Mocht je willen ruilen met de JB dan hou ik me aangevolen.
    Ik hoor het dan wel van je.
    My Róisín Dubh is my one and only true love

  7. #57
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    iemand nog een Pearly Gates neck of een DMZ Air Classic Neck over? Kleur maakt me niet uit, heb een cover liggen...

    evt. te ruil tegen een DMZ DP103 36th Anniv. PAF Neck in 't zwart, in nieuwstaat.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  8. #58
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    De Bare Knuckle Crawler wordt toch niet mijn vriendje.... ik wil hem ruilen voor een Bare Knuckle Holydiver...
    Wie?
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  9. #59
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Zijn jullie niet bang dat je een stel kork sniffers bent?

  10. #60
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Zijn jullie niet bang dat je een stel kork sniffers bent?
    Daarom begin ik niet aan andere pups dan DiMarzio en Duncan.

    Over 't betere corksniffing gesproken; heb thuis wel 2 Puligny-Montrachet '97 en 1 '93 Premier Cru's liggen.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top