Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 2101112
Weergegeven resultaten: 111 t/m 114 van 114

Discussie: Pickup ruiltopic!

  1. #111
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    In de aanbieding; Brandonwound TTop. Kloon van de Gibson T-top, inclusief T'tje op de bobbins en patent stickertje onderop. Hele toffe humbucker, maar niet geschikt voor mijn doeleinden. Ruilen tegen een BKP Abraxas, of Crawler brugelement. Niet geïnteresseerd in iets anders.

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik heb een setje Seymour Duncan te koop.

    JZ voor de brug en 59 voor de nek. Ik moet ze nog uit m'n Chibson solderen. Ze zijn mij te hot en worden vervangen door Donlis PAF's
    Heb je ze nog?

    (JZ=JB neem ik aan?)
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  3. #113
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.391

    Standaard

    Iemand nog een Dimarzio Paf Pro waar ie vanaf wil? Een Dimarzio PAF36thAnn mag ook.

    Ik heb nog een la vol elementen, Super Distortions, Sd Jazz, SD 59, SD A2Pro, etc..

    Ook nog een door mijzelf gerestaureerde T-Top uit een The Paul. Zit een verhaal aan vast, heb foto's van het restauratieproces (de vorige eigenaar spoort niet). Is volledig functioneel maar doet mij niet echt wat.

    Wie weet kunnen we een deal maken.
    Laatst gewijzigd door Rinze; 8 september 2022 om 11:35
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  4. #114
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.391

    Standaard

    Elementen uitverkoop: Diverse OEM (Indie, FGN, ESP), Gibson T-Top 1978 en diverse Seymour Duncans

    https://www.marktplaats.nl/u/rinze-rinzema/17957072/

    Setje Indie humbuckers met chroom kapjes uit een Indie IPR 40 euro. Goede keramische humbuckers, weerstand rond de 8 kOhm. Meer in de richting van PAF's dan high output dus. Vieraderige aansluiting.

    ESP 400 Series Tele brug element 25 euro.

    Setje FGN LS10 zebra humbuckers 50 euro. Afkomstig uit een FGN LS10 uit het begin van de productie (nog met de Gibson cutaway). Paf-achtig, heb er verder weinig over kunnen vinden.

    Setje FGN Tele elementen 40 euro. Afkomstig uit een oudere FGN Tele.

    Gibson T-Top 1978: bieden. Deze Gibson T-Top heeft bij de vorige eigenaar een bewogen leven gehad. Oorspronkelijk afkomstig uit een Gibson The Paul was hij geëindigd als klankgat-element in een Western gitaar. Ik heb hem uit elkaar gehaald, goed nagekeken en weer in elkaar gezet en gewaxpot. Hij is 100 procent functioneel.

    Seymour Duncan APH1B 80 euro.
    Seymour Duncan Little 59 60 euro. De poolschroefjes zijn flink roestig, was al zo toen ik hem kocht. Volledig functioneel.
    Seymour Duncan SH1N 75 euro.
    Seymour Duncan SH2N 75 euro.
    Seymour Duncan SH4 75 euro.
    Seymour Duncan SH4 75 euro.

    Wie weet kan er ook geruild worden, ik heb alleen belang bij low tot medium output Dimarzio humbuckers.
    Laatst gewijzigd door Rinze; 4 oktober 2023 om 17:07
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top