Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Stukje thrash metal

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 februari 2005
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    4.901

    Standaard Stukje thrash metal

    Ik post eigenlijk nooit wat in dit gedeelte, terwijl ik toch best veel dingetjes op mijn pc heb staan. Toch maar eens wat posten dus, het kan een stuk strakker, en tevens missen de vocals maar ik doe het voor het plezier! Ik ben benieuwd naar de meningen.

    Klik

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Kan idd nog wat strakker, de mix is ook nog wat onsamenhangend, maar de basis is goed hoor! Lekkere oldskool thrash metal riffjes, een prima ditto gitaarsound. Zou nog ff naar je drumpartijen kijken, soms loopt de kick drum wat raar tov de gitaren. Even uitbouwen naar een nummertje, strak opnemen, schreeuwende zanger erbij en hoppakee!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Wat Fusion zegt is waarheid .
    Het klinkt nu nog iets teveel als een opstapeling van riffjes. Je zou meer dingetjes terug kunnen laten komen, zoals de stukken vanaf 1.03 en 1.58.
    Dan in die vanaf 1.58 die bend hier en daar uitrekken tot over een hele maat. Weliswaar heb je dan doom, maar dat is goed ().

    Leuk gemaakt! Het metalseizoen is weer geopend in het Sounds gedeelte. Nice.

    Loeters,

    Merijn

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 februari 2005
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    4.901

    Standaard

    Bedankt voor de kritieken! Drums zijn standaard loops uit DFH, ik zal er even naar kijken. Gitaren zullen als het klaar is opnieuw gebeuren tot het strak is. Opeenstapeling van riffjes kan ik me in vinden. Het geheel was langer en stukken kwamen vaker terug, maar ik heb het heel erg ingekort omdat mensen vaak niet zoveel geduld hebben! Die bend vind ik zo prima en zal zo blijven Gitaarsounds komen uit Amplitube 3.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top