Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard Respect voor Wes Borland

    Gisteren naar een optreden van Limp Bizkit geweest. Wat een vreselijk kutgeluid, maar de gitaar kwam wel bovengemiddeld door de mix. Wat is Wes Borland STRAK!!! En een uitstekende beheersing van zn feedback en boventonen. Prachtig om te horen. Ik heb genoten!
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Locatie
    Planet KiXi
    Berichten
    3.668

    Standaard

    Wes Borland is een koning! Een van de beste slaggitaristen die er rondloopt.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    En zn geluid.... Echt MODDERVET. Heerlijk... Zn geluid deed me erg denken aan Vernon Reid van Living Colour.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Locatie
    Planet KiXi
    Berichten
    3.668

    Standaard

    Rechtstreeks naar een rectifier met niks ervoor. Vroeger iig, volgens mij nog steeds wel.
    Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.

    www.facebook.com/timosomers

    Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Ik heb inmiddels gegoogled op Wes zn gear en volgens mij gebruikt hij (zoals zovelen) wel een TS-9 om zn geluid uit zn rectifier wat strakker te krijgen. En de JC120 voor wrs het cleane werk.... Maar de JC120 stonden destijds ook in alle videoclips van Limp Bizkit te pronken als ik het mij nog goed kan herinneren. Ze speelden die avond ook een deel van "welcome to the jungle" van G&R en dat deed Wes Borland ook fantastisch.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Locatie
    Planet KiXi
    Berichten
    3.668

    Standaard

    In een interview zei ie dat ie rechtstreeks ging. Maar dat is intussen al een tijdje geleden (in z'n Ibanez tijd). Hij heeft ook niet bijster strak laag maar speelt het gewoon facking goed. Kan best zijn dat ie het afentoe wel boost hoor tegenwoordig. JC120 voor clean indd!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top