Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 68 van 68

Discussie: BluGuitar Amp1

  1. #61

    Standaard

    Als ik het goed begrijp dus gebaseerd op nagenoeg hetzelfde principe als Impulse Responses (IR)? Nadeel is dan inderdaad dat het één snapshot is maar met diverse snapshots heb je toch weer genoeg verschillende settings. Ga toch eens naar die Kemper kijken, klinkt interessant, thanks!

  2. #62

    Standaard

    De Blue Amp1 is een heel doordacht apparaat met precies de juiste tools om live te kunnen spelen o.a meerdere kanalen, boost, reverb, effect-loop, noise gate, speaker emulatie enz. De klank is redelijk in overeenstemming met de prijs maar ook niet veel meer dan dat. Ik heb helaas te weinig warmte ontdekt in de nano-tube...

    Ik zou hem overigens wel als back-up setje willen hebben ;-)
    Laatst gewijzigd door tnijland; 26 september 2016 om 14:18

  3. #63
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ik weet niet of ik dat al eens aan jou gevraagd heb maar ik doe het toch maar even . Hoe klinkt dat ding wanneer je hem als basisversterker gebruikt ? Dat wil zeggen wanneer je hem clean afstelt en je effecten er op los laat ?

  4. #64
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Ik weet niet of ik dat al eens aan jou gevraagd heb maar ik doe het toch maar even . Hoe klinkt dat ding wanneer je hem als basisversterker gebruikt ? Dat wil zeggen wanneer je hem clean afstelt en je effecten er op los laat ?
    Volgens mij is de Blue Amp1 ontwikkeld om jou als gitarist vier basissounds. Pedalen ervoor zetten lijkt me het paard achter de wagen spannen. Dan kun je net zo goed een goedkoop combootje meenemen en die voeden met pedalen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #65
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.203

    Standaard

    Thomas Blug zelf heeft een pedalboard in maatje surfplank en daar ligt nog van alles bij...

  6. #66
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Volgens mij is de Blue Amp1 ontwikkeld om jou als gitarist vier basissounds. Pedalen ervoor zetten lijkt me het paard achter de wagen spannen. Dan kun je net zo goed een goedkoop combootje meenemen en die voeden met pedalen.
    Ben ik niet met je eens. Chorus, delay en andere fx in de loop voegt wel wat meer dynamiek aan die basis sounds toe. Doet Blug ook bij z'n bluguitar amp.

  7. #67
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.071

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ben ik niet met je eens. Chorus, delay en andere fx in de loop voegt wel wat meer dynamiek aan die basis sounds toe. Doet Blug ook bij z'n bluguitar amp.
    Eensch. Vermoed dat Brad's vraag duidde op een clean amp pedal platform met losse drives ervoor. Lijkt me ook niet de weg, of de intentie van dat ding. Modulatie/delay etc erachter is een ander verhaal. Zie ook ma'am Batten met haar RP1000 in de loop…
    Moet eerlijk bekennen. Die 4 verschillende droge kanalen zijn best OK, maar niet echt zo supergeweldig. Een beetje saus er achteraan knapt de boel flink op, maar dat geldt voor meer mindere amps.
    Maar ik snap het wel,zodra je de Amp1 en pedalboard moet meeslepen kan je bijna net zo goed een combo en pedalboard meeslepen.
    Laatst gewijzigd door MarkS; 27 september 2016 om 12:40

  8. #68
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juni 2007
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    626

    Standaard

    Alleen weegt een Amp1 1,2 kg (met een Nanocab erbij in totaal 11,2kg) en bijvoorbeeld een 1x12 Engl Thunder combo 26kg.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top