Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 63

Discussie: Herder - gods

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Lompe herrie? Ik vind het meer gestructureerde herrie, hier zit duidelijk een plan achter. Ik vind het lekkere strakke muziek hoor! Goeie opnames...

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2003
    Locatie
    Velsen noord
    Berichten
    1.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Prima sound. prima mix. Snare had net iets meer (gecompressde) room erbij mogen hebben, zeker in verhouding tot de toms. Ben niet zo bekend in dit genre maar klinkt als stoner met een bijna-grunt?

    Tekstueel zal t wel niet mijn ding zijn.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guhlenn Bekijk bericht
    Ik ben wle eens bij een christian hard-core avond geweest Fu. Was ook raar hoor. Ik geloof dat de title track als refrein had : we are our own gods. Er zijn me geen satanische toestanden opgevallen
    Ten eerste, over de teksten, misschien eerst luisteren/lezen voordat je er een oordeel over veld. Ik snap ook niet waarom evt. kritiek op religie ook direct met satanisme vergeleken wordt. Geloven in satan is imho net zo dom als geloven in (een) god ..

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yhcmarc Bekijk bericht
    Ten eerste, over de teksten, misschien eerst luisteren/lezen voordat je er een oordeel over veld. Ik snap ook niet waarom evt. kritiek op religie ook direct met satanisme vergeleken wordt. Geloven in satan is imho net zo dom als geloven in (een) god ..
    Eh Marc, ik ken Fu al wat langer, maar dat terzijde: voor elke gelovige is kritiek op zijn religie zo ongeveer gelijk aan de duivel aanbidden. And for good reason: twijfelen past niet bij geloven. Je gelooft in Sinterklaas, of niet. Twijfelen of sinterklaas bestaat = niet geloven dat sinterklaas bestaat. Dat is eigenlijk veel te genuanceerd voor mijn doen, maar Fu heeft het verdient. There, I said it.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2003
    Locatie
    Velsen noord
    Berichten
    1.558

    Standaard

    Geloven in satan impliceert het geloven in god en vice versa, de een kan niet bestaan zonder de ander. Maar laten we het over de plaat hebben ..

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yhcmarc Bekijk bericht
    Geloven in satan impliceert het geloven in god en vice versa, de een kan niet bestaan zonder de ander
    eh ja, dan zeggen we allebei toch hetzelfde?

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yhcmarc Bekijk bericht
    Ten eerste, over de teksten, misschien eerst luisteren/lezen voordat je er een oordeel over veld. Ik snap ook niet waarom evt. kritiek op religie ook direct met satanisme vergeleken wordt. Geloven in satan is imho net zo dom als geloven in (een) god ..
    Misschien eerst goed lezen voordat je begint over oordelen, kritiek en satanisme en whatever?

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guhlenn Bekijk bericht
    Eh Marc, ik ken Fu al wat langer, maar dat terzijde: voor elke gelovige is kritiek op zijn religie zo ongeveer gelijk aan de duivel aanbidden. And for good reason: twijfelen past niet bij geloven. Je gelooft in Sinterklaas, of niet. Twijfelen of sinterklaas bestaat = niet geloven dat sinterklaas bestaat. Dat is eigenlijk veel te genuanceerd voor mijn doen, maar Fu heeft het verdient. There, I said it.
    Dit noem jij nuance? Oh... redelijk vermakelijk Ik kan prima tegen kritiek en ik twijfel meer dan jij weet.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yhcmarc Bekijk bericht
    Geloven in satan impliceert het geloven in god en vice versa, de een kan niet bestaan zonder de ander. Maar laten we het over de plaat hebben ..
    Ook dit klopt niet. Zat mensen die wel in God of goden geloven maar niet in Satan.

    Ik wil t best over je plaat hebben maar je gaat alleen maar op één zinnetje in en niet op mijn opmerkingen over je plaat.

  9. #29
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.706

    Standaard

    Ik geloof alleen in de kerstman.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2003
    Locatie
    Velsen noord
    Berichten
    1.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ook dit klopt niet. Zat mensen die wel in God of goden geloven maar niet in Satan.

    Ik wil t best over je plaat hebben maar je gaat alleen maar op één zinnetje in en niet op mijn opmerkingen over je plaat.
    Ik geloof dat ik 2 citaten boven mijn antwoord had ...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top