Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 63 van 63

Discussie: Herder - gods

  1. #61
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Ach.. wat is de grond in boren.. Ik wilde een CD gaan kopen en die blijkt niet los verkrijgbaar. 9.99 zou inderdaad een erg redelijke prijs zijn, maar daarvoor wordt ie mij feitelijk niet verkocht. Ik ben niet tegen het kopen van LP's en 13 euro is behoorlijk goedkoop zoals je zegt. Maar ik koop ze als ik er specifiek een wil en niet omdat de CD te goedkoop is. Dat is principe.
    Bovendien zou ik er dan graag een digitale versie bij hebben en dan zou ik uiteindelijk weer op 20 euro uitkomen.

    Loeters,

    Merijn

  2. #62
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.706

    Standaard

    Ik snap die LP rage niet goed. Je hebt te maken met slijtage van zowel de plaat als de naald, je hebt problemen als de fouthoek en de meeste vinylplaten zijn opnamen welke digitaal werden gemaakt en ook op een digitale master staan, waarvan dan de plaat wordt gesneden.

    Bovendien hoort ongeveer niemand het verschil en dat hebben we al een paar keer poefondervindelijk bewezen in hi fi kringen.

    Ooit klonk digitaal minder goed dan analoog, maar tegenwoordig is het verschil bijna onhoorbaar en in blinde testen is het niet meer aan te tonen. Voor mij dus gewoon de CD, lekker makkelijk.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    +1
    En dan de dynamische vinylmix op de CD. Dan is t perfect.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top