Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 63

Discussie: Herder - gods

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2003
    Locatie
    Velsen noord
    Berichten
    1.558

    Standaard Herder - gods

    De onlangs uitgebrachte plaat van mijn band HERDER genaamd GODS.

    Check het hier: http://herder.bandcamp.com/album/gods

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Da fuk, speel jij in Herder!?! BAAS!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2003
    Locatie
    Velsen noord
    Berichten
    1.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Da fuk, speel jij in Herder!?! BAAS!
    Ja klopt. Onlangs geswitched van gitaar naar bas, maar ik speel idd al sinds het begin in herder.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yhcmarc Bekijk bericht
    Ja klopt. Onlangs geswitched van gitaar naar bas, maar ik speel idd al sinds het begin in herder.
    ... totdat jullie iemand met een grotere lever vinden was het toch?

    Heb jullie 1x live gezien in de Little Devil met het feest van Pat en Sas. VET!

    Gods heb ik ook al een aantal rondjes laten draaien: 11 om precies te zijn Betrayer Deceiver is wel mijn favoriet. Stab was op Doomed al lekker en Gods heeft een vet thema. Eigenlijk is alles wel goed, al raak ik richting het einde wel een beetje focus kwijt.

    Mochten jullie nog ooit een voorprogramma nodig hebben Wij kunnen ook hard!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2003
    Locatie
    Velsen noord
    Berichten
    1.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    ... totdat jullie iemand met een grotere lever vinden was het toch?

    Heb jullie 1x live gezien in de Little Devil met het feest van Pat en Sas. VET!

    Gods heb ik ook al een aantal rondjes laten draaien: 11 om precies te zijn Betrayer Deceiver is wel mijn favoriet. Stab was op Doomed al lekker en Gods heeft een vet thema. Eigenlijk is alles wel goed, al raak ik richting het einde wel een beetje focus kwijt.

    Mochten jullie nog ooit een voorprogramma nodig hebben Wij kunnen ook hard!
    Aah ok, mooi feestje was dat idd. Volgens mij speelde ik toen nog gitaar. En thnx (y). Over het samen spelen, wij doen eigenlijk niet zelf onze boekingen meer, dus je zult even met Frank van Whippingpost moeten lullen

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yhcmarc Bekijk bericht
    Aah ok, mooi feestje was dat idd. Volgens mij speelde ik toen nog gitaar.
    Jep: 3x gitaar, 1x bas: weinig ruimte en veel volume Welke setup speelde jij?


    Mooi roster heeft Whippingpost, als onze volgende plaat af (okt/nov) is zorgen wij ervoor dat hij er ook 1 krijgt!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2003
    Locatie
    Velsen noord
    Berichten
    1.558

    Standaard

    pfff, geen idee meer, pakte vaak waar ik op dat moment maar zin in had. Waarschijnlijk een sound city en/of een betalead, die setup heb ik het meest gebruikt met herder, maar ook ampegs, marshalls, orange.

  8. #8

    Standaard

    Lekker. Weinig op aan te merken he, je merkt dat jullie doen wat jullie willen en daar ook goed in zijn. Klaar . Moet je nou nog gewoon werken of valt er echt ook geld te verdienen met authentiek zijn (om maar eens een populaire mythe aan te halen)?

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.366

    Standaard

    Wat guhlenn al post.
    Klinkt alsof jullie allemaal de neus dezelfde richting in hebben (spiegeltje..?) en voor zover ik kan beoordelen neem ik een berg synergie waar; of te wel een stel mensen die samen doen waar ze goed in zijn.
    Het klinkt goed goofed, kweenie of ik het hele album nuchter gemakkelijk volhoud, maar dat zal de bedoeling zijn.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2003
    Locatie
    Velsen noord
    Berichten
    1.558

    Standaard

    @guhlenn: thnx, maar we moeten allemaal helaas nog steeds naar onze fulltime baan toe ..
    @tupelo: hehehehe, wel dezelfde richting, maar het spiegeltje hebben we niet nodig .

    Ik moet wel even toevoegen dat alle bas- en gitaar partijen op de platen door een van de gitaristen ingespeeld worden, aangezien hij bijna alles schrijft en die dingen simpelweg het strakste op tape krijgt. Gek genoeg speelt hij live dan weer de minste shows van ons allemaal.

    Al het productie werk doen we ook helemaal zelf, dus daarmee kunnen we makkelijk onze eigen sound en smoel bepalen, dat is wel fijn.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top