Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 57 van 57
  1. #51

    Standaard

    Mijn god, wat een azijnpisserij in dit topic, zeg. Ik vind het heel tof klinken man en gedurfd om iets van meester Wooten te doen. Chapeau!

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Het zit wel diep he?
    Nee hoor, maar ik wijs iemand er graag als hij het fout heeft.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Jij loopt gewoon te fokken hè, stinkerd?
    Vriendelijke groet, Gus
    Gniffel

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunes Bekijk bericht
    Nee hoor, maar ik wijs iemand er graag als hij het fout heeft.
    Nee, dat was duidelijk. Maar waar zit iemand fout dan? Ik zal overigens niet wijzen naar je door mij geciteerde zin

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoldergitarist Bekijk bericht
    Gniffel
    Dat dacht ik later ook. Jij zolderboef!

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Dat dacht ik later ook. Jij zolderboef!
    Tis hier ook zooow warm op zolder...

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunes Bekijk bericht
    Nee hoor, maar ik wijs iemand er graag als hij het fout heeft.
    Door een stukje muziek, dat gespeeld wordt door iemand die er gevoel en moeite in steekt, af te doen met een paar woorden. Door te zeggen dat het niets met bassen te maken heeft. Mensen vallen daarover en een paar pagina's later besteed je een uitgebreidere post waarin je onderbouwt waarom. Waarom doe je dat niet direct?

    Je maakt het jezelf moeilijk als je je maar blijft uitdrukken in niet-onderbouwde ongenuanceerde poep. Als je in het vervolgd nu eens doe moeite neemt om uit te leggen waarom jaag je minder mensen tegen je in het harnas en kom je niet over als een botte lul, en laat je topics ook niet ondersneeuwen met regenreacties op jou, en kan er meer tijd worden besteed aan de muziekstukjes zelf.

    Als je dit niet kunt blijf hier dan alsjeblieft weg. Hang dan lekker bij off-topic rond en vervuil dit subforum niet met je domme gekakel.

    Lang verhaal kort: je mag best je eigen mening hebben en zelfs vinden dat dit niets met bassen te maken heeft, maar leer eens uit te leggen waarom.

    edit: on-topic: ik heb geprobeerd voor te stellen hoe het stukje op gitaar zou klinken en ik ben tot de conclusie gekomen dat het wollige, warme geluid van de basgitaar zich uitstekend leent voor dit stukje. Subtiele drums eronder, subtiel gitaarpartijtje die soms samenvalt met de baspartij en om de maat heen fladdert en dit stuk doet precies wat veel mensen verwachten van een basgitaar. Laat die (denkbeeldige) drums en gitaar weg en je houdt een stukje over dat zowel een mooi ritme en een mooie toon heeft. En, mag ik zeggen, prima op zichzelf staat. Ik zeg: perfect.
    Laatst gewijzigd door Kefding; 9 augustus 2014 om 15:57

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top