Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 57
  1. #1

    Standaard Who says bassguitar can't be beautiful..


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.318

    Standaard

    Heerlijk mellow stukje, veel van jezelf in je spel, het rammelt zo hier en daar, en dat geeft helemaal niet, maakt de dynamiek helemaal goed. Vind het lekker om naar te luisteren. Dat bassen ligt je wel !

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.978

    Standaard

    Wat Tupelo zegt. Rammelt wat, maar erg mooi. Victor is natuurlijk te gek.

    Het mooiste solo bas stuk vind ik persoonlijk" Marie" van Dominique DiPiazza.

  4. #4

    Standaard

    Sorry dat ik het zeg (bedoel het niet negatief) maar kun je niet beter gitaar gaan spelen?

  5. #5

    Standaard

    Leuk Mega, dat ik je hier weer tref.
    Dat mag wat mij betreft best vaker.

    Trek je Van Zoldertje maar geen reet aan. Ik ben dan wel de semi loco plaatsvervangend substituut voorzitter van de Zolder fanclub. Maar dat geldt alleen voor zijn muziek.

    Van het management heeft hij een verbod om de pers te woord te staan, en waarom dat is zie je aan zijn reactie hier boven.

    Verder was deze gepost, vlak voordat ik voor zeer lange tijd met mijn lief de slaapzak/tent in verdween. Ik had in de tussenliggende tijd veel meer reacties op je post verwacht.
    Als part time bassist ben ik hier bijzonder van onder de indruk. Er zijn gelukkig meer mensen die melodieus werk maken van hun basspel en jouw post steekt daar bijzonder prettig bij af.

    Op het gebied van doe eens iets moois en eigenzinnigs op een bas? Ik vind het heerlijk.
    Het geeft mij weer hoop op een volgende post.
    Vriendelijke groet, Gus


    En dank je Fusion voor de tip van Marie!
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 3 juli 2014 om 09:18 Reden: typo

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.978

    Standaard

    Graag gedaan! :-)

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Timing is off.... Maar als compositie.... Twee dikke duimen.
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  8. #8

    Standaard

    Thanks iedereen Hij rammelt inderdaad wat; er zitten nog steeds dezelfde snaren op als toen ik 'm kocht een hele tijd terug. De hoge C-snaar snijdt dermate gigantisch hard mijn vingers in als ik speel dus erg vaak lukte het me niet om 'm op te nemen haha.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Leuk Mega, dat ik je hier weer tref.
    Dat mag wat mij betreft best vaker.

    Trek je Van Zoldertje maar geen reet aan. Ik ben dan wel de semi loco plaatsvervangend substituut voorzitter van de Zolder fanclub. Maar dat geldt alleen voor zijn muziek.

    Van het management heeft hij een verbod om de pers te woord te staan, en waarom dat is zie je aan zijn reactie hier boven.

    Verder was deze gepost, vlak voordat ik voor zeer lange tijd met mijn lief de slaapzak/tent in verdween. Ik had in de tussenliggende tijd veel meer reacties op je post verwacht.
    Als part time bassist ben ik hier bijzonder van onder de indruk. Er zijn gelukkig meer mensen die melodieus werk maken van hun basspel en jouw post steekt daar bijzonder prettig bij af.

    Op het gebied van doe eens iets moois en eigenzinnigs op een bas? Ik vind het heerlijk.
    Het geeft mij weer hoop op een volgende post.
    Vriendelijke groet, Gus


    En dank je Fusion voor de tip van Marie!
    Bedankt, tof berichtje En daar ging het me ook een beetje om, eigenzinnig. Dit kan inderdaad, zoals zolder zegt, op een gitaar. Maar ik vond het des te knapper dat Victor dit kan op een bas!

  9. #9

    Standaard

    Dit heeft voor mij niets, maar dan ook helemaal niks met basgitaar spelen te maken.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.978

    Standaard

    Oh... joh...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top