Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 april 2013
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    210

    Standaard Iron Maiden Fortarock

    Ik weet zeker dat er hier meer mensen naartoe zijn geweest, maar wat een show zeg. Zoals gewoonlijk was Maiden weer een van de weinige die het geluid wel goed voor elkaar had. En geweldige podium opbouw, met Eddie en een aantal ijsschotsen in de vorm van Ed. Echt super gaaf. Het gitaarwerk van Adrian, Dave en Janick was weer geweldig. De dubbele solo tijdens The Trooper en The evil that men do van H en Janick waren echt supergaaf. Heerlijk.

    Ps: misschien hoort het hier niet echt thuis, maar wat maakt dat uit. Het is Iron Maiden!
    Yes, but you're aware that there's an invention called television, and on that invention they show shows?

  2. #2

    Standaard

    Tja, een showtje kan je wel aan die mannen overlaten. Anthrax was op het kleine podium ook erg vet, maar Iron Maiden is toch wel het beste optreden van die dag geweest. Ze waren allemaal weer in topvorm, zoals altijd volgens mij. Wat een energie hebben die gasten nog.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Maiden was zeker goed, ik vond het vanaf de eerste minuut al meteen duidelijk waarom zij de headliner waren.
    Vond het ook wel wat dat ze veel speelden van seventh son of a seventh son.
    Bruce begint wel moeite te krijgen met de hoge zang hier en daar, maar dan nog doet niet iedereen het hem na.
    Super drummer ook trouwens.

    Over zang gesproken....ik had Myles Kennedy nog nooit eerder live gehoord, wat een strot heeft die man!

    Vond Moonkings overigens behoorlijk tegenvallen. Zang wel goed, maar het gitaarwerk viel me nogal tegen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top