Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16
  1. #1

    Standaard modeller met midi en goede metal sounds

    Ik ben op zoek naar een goede modeller.
    Met name één met een goede metal amp en cab simulator.
    daarnaast moet het te sturen zijn met midi, dus hoeft het niet persee een schakelbak te zijn, mag ook een 19" uitvoering.
    Heb niet bar veel te besteden tot een 400,-
    Maar een mooie metalklank vind ik wel een pré.

  2. #2

    Standaard

    Zelf was ik altijd tevreden over de vox tonelabs die ik heb gehad, maar of dat toereikend is voor jouw metal wensen kan ik natuurlijk niet invullen. Wat betreft metal heb ik live 1x echt de oren intern gewassen gekregen, wat zeg ik gezandstraald! Dat was bij meshugga en die gebruikten toen pods. Gezien de tijd die dit geleden is was het mogelijk zelfs niet hoger dan pod v2.
    Laatst gewijzigd door peter_heijnen; 28 mei 2014 om 20:06
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Een modeller met 1 overdrive pedaaltje geeft je net wat betere sound. Probeer het maar.
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.593

    Standaard

    Line6 POD HD. Klaar.

    Kan zijn dat de mijne, een POD HD Pro, na a.s. maandag te koop komt te staan.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Zelf was ik altijd tevreden over de vox tonelabs die ik heb gehad, maar of dat toereikend is voor jouw metal wensen is kan ik natuurlijk niet invullen. Wat betreft metal heb ik live 1x echt de oren intern gewassen gekregen, wat zeg ik gezandstraald! Dat was bij meshugga en die gebruikten toen pods. Gezien de tijd die dit geleden is was het mogelijk zelfs niet hoger dan pod v2.
    Bedoel je dat ze een goede sound hadden of juist niet? Vond de Pod2 nu niet bepaald geweldig. Met de HD vermaak ik me prima. Maar ben sowieso niet zo'n fan van alleen powerchords met veel destruction.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    Bedoel je dat ze een goede sound hadden of juist niet?
    Je kent meshugga blijkbaar niet, het was volledig fabeltastisch ondanks een doodzieke kotsende drummer.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    En ze spelen ook niet alleen maar powerchords
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  8. #8

    Standaard

    Spelen ze uberhaupt eigenlijk powerchords?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  9. #9

    Standaard

    Snel iets opgezocht, en het antwoord is ja. Overigens hoorde ik daar bovenop wel een grote terts, maar ik had het idee dat die bij de drums vandaan kwam.* Maar ik loop hier niet warm voor, hooguit weg... Wel strak gespeeld, dat wel.

    * op onze tweede cd staat een nummer waarbij me in de studio ineens opviel dat de conga's precies in het basisakkoord van het nummer gestemd waren. Was toeval, maar wel mooi

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    Snel iets opgezocht, en het antwoord is ja. Overigens hoorde ik daar bovenop wel een grote terts, maar ik had het idee dat die bij de drums vandaan kwam.* Maar ik loop hier niet warm voor, hooguit weg... Wel strak gespeeld, dat wel.

    * op onze tweede cd staat een nummer waarbij me in de studio ineens opviel dat de conga's precies in het basisakkoord van het nummer gestemd waren. Was toeval, maar wel mooi
    Terry Bozzio heeft zijn toms allemaal chromatisch gestemd. Beetje overdreven maar dat kan heel vet klinken. Hij kan fills/riffs/licks dus echt meedoen met de melodie-instrumenten.

    Hier een filmpje.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top