Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: timosomers.com

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Locatie
    Planet KiXi
    Berichten
    3.668

    Standaard timosomers.com

    Hoi Iedereen!

    M'n nieuwe website is online! Hierop vind je uitgebreide info over m'n gear, bio/disco, al m'n bands/projecten, tourdates, foto's & video's, etcetcetc.
    Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

    www.timosomers.com
    Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.

    www.facebook.com/timosomers

    Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.

  2. #2

    Standaard

    Hi Timo, mooie site zeg, ziet er top uit! Drukke agenda ook :-)
    Ben benieuwd wat je gebruikt van al je endorsements.
    Uiteraard je gitaren weet ik ,maar wat gebruik je bijv. van Zoom?

    cheers, Arjan

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Locatie
    Planet KiXi
    Berichten
    3.668

    Standaard

    Thanks Arjan!
    Ja, agenda loopt goed vol, en dan staan de 5 platen waar ik mee bezig ben er nog niet eens op .

    Van Zoom gebruik ik hun Q4HD camera om live te filmen. Ben ook geintresseerd in hun akoestische pre-ampje, binnenkort ook ff checken.
    Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.

    www.facebook.com/timosomers

    Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.

  4. #4

    Standaard

    Hoi Timo. De site is wel erg traag ( als je er voor het eerst komt).

  5. #5

    Standaard

    Fraaie website! Hij is de eerste keer inderdaad nogal traag. Ik heb nog wel enkele tips. De giglist aan de rechterkant geeft beperkte informatie. Op zich hoeft dat geen probleem te zijn als je op de gigs kunt klikken en je wordt doorverwezen naar een pagina met meer informatie, maar dat gebeurt niet. Als ik op 6 juni naar Arnhem wil afreizen, wil ik graag weten waar ik precies moet zijn . Onder de 'tourknop' staat meer info en ik zou de giglist daar aan koppelen. Overigens, toen ik op je tourpagina terecht kwam waren mijn eerste gedachten dat de gigs die ik bovenaan zag staan niet doorgaan of al geweest waren. Na nog een keer goed te kijken, zag ik dat jullie logo bestaat uit Delain met een streep erdoor. Het kan dus verwarrend werken .

    Daarnaast lijkt het meer een fansite; je spreekt steeds in de derde persoon ("When Timo started playing", "Timo uses....", "Timo endorses their fine amps", etc). Als je de ik-vorm gebruikt wordt het allemaal wat persoonlijker en levendiger!

    Bovenstaande tekst is natuurlijk alleen maar geschreven om je vooruit te helpen. Je website is verder erg vet en een goede gitarist waardig! Mooi staaltje werk en geniet ervan!

    (Nog steeds fan)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top