Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    20 april 2003
    Locatie
    moerzeke
    Berichten
    15

    ideetje Meerdere personen gezocht voor proofreading van mijn eigen gitaar/muziek cursus.

    Hoi,

    Ben van zin om zelf gitaarles te geven, en heb daarom een cursus voor de beginnende/gevorderde gitarist uitgeschreven.
    Het is een mix van theorie en praktijk (ongeveer 80blz).
    Voorlopig is enkel de inhoud het belangrijk, dus naar spellingsfouten moet je niet kijken (dat is het eindstadium).
    Is het interessant, correct, duidelijk? Zo'n dingen moet ik weten :-).

    Dus, heb jij even de tijd om een opinie te vormen? Ik hoor het wel!
    Alvast bedankt!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    867

    Standaard

    Hoe had je dat gedacht, Je kan wat pagina's hier zetten ter beoordeling of je kan wat mailen waar je een oordeel over wilt hebben.
    Belangrijk is denk ik ook waar wijkt jou cursus af van de vele reeds bestaande cursussen. Wat maakt jou nu net interessant voor de gemiddelde beginner. en op welke groep richt je, je op elektrisch op klassiek Ik ben wel benieuwd wat je hebt bedacht.

    In ieder geval veel succes

    Met vr gr
    Han

  3. #3

    Standaard

    Hallo Joris,

    Ik weet niet of je inmiddels al voorzien bent van proofreaders en wat voor tarief je evt. in gedachte hebt, maar ik ben zelf vertaler en kan je dus helpen met proeflezen, maar later evt. ook met de uiteindelijke afwerking. Als beginnend gitarist kan ik ook wel redelijk beoordelen of de cursus interessant is e.d.

    ik hoor het wel van je. Gr Frank

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top