Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 41
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Hoi! De CS'ers heb ik ook gehad maar die vielen me juist zwaar tegen. Van alle Fenders die ik gehad heb, plusminus 40-50 stuks, vind ik nog steeds de Mexicaanse CP'60 het beste.
    Zo zie je maar weer. Ik vind het verrassend dat je uit die 40-50 exemplaren de CP'60 eruit pikt als beste. Het is een prima strat, maar toch vond ik de CS'ers die ik in diverse winkels heb bespeeld allemaal 'beter'. Ik heb er helaas zelf nog geen in bezit gehad. Ik vind 3000 euro voor een strat toch echt wat te overdreven, de grens ligt bij mij zo'n beetje op 2000 euro anders had ik er allang eentje gehad. Mocht ik een gitaar voor het leven vinden ben ik misschien nog wel bereid om dat te betalen, maar ja dat weet je nooit zeker. Meestal weet je pas of het een blijvertje is na een paar maanden intensief spelen, dus dan vind ik dat risico van zo'n hoog bedrag te groot.
    Laatst gewijzigd door apekop; 17 mei 2014 om 02:13
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2008
    Locatie
    Erps-Kwerps ( belgië)
    Berichten
    1.683

    Standaard

    waarom laat je voor dat geld geen mooie strat maken , de afwerking is vaak veel beter , je kunt zelf bepalen hoe je je neck wilt hebben. Ik heb Bij Hilko in België een prachtige strat gezien voor ongeveer dat geld , dan heb je een custom strat maar beter dan een fender

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bagheera Bekijk bericht
    waarom laat je voor dat geld geen mooie strat maken , de afwerking is vaak veel beter , je kunt zelf bepalen hoe je je neck wilt hebben. Ik heb Bij Hilko in België een prachtige strat gezien voor ongeveer dat geld , dan heb je een custom strat maar beter dan een fender
    Ik weet niet of het aan mij gericht was of aan de OP, maar zoals gezegd vind ik die cloners niet per definitie beter dan een Fender CS zoals hier vaak beweerd wordt. De enkele die ik bespeeld heb (o.a. Smitty en Haar) vond ik prima strats maar niet perse beter dan een CS.
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 februari 2011
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Ik heb een Fender CS NOS 62 strat. Leuke gitaar. Stainless steel jumbo refret en peter florance voodoo pickups voor de ultieme warme klank. Kortom, alles wat je zoekt in een strat

    Die NOS serie zijn de wat goedkopere customshop strats, maar naar mijn ervaring prima gitaren.

    Van de AVRI 62 hotrod ben ik ook wel gecharmeerd

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.338

    Standaard

    Ha toaster, ik heb een uitstekende Fender CS strat te koop! Pm me ff

    Ps: je Barber mag je erop inruilen :-)
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    wat voor een CS strat heb je precies te koop?
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.338

    Standaard Op zoek naar een nieuwe strat tussen de 1600 en 2100

    Zie gitaarmarkt en dan diegene met een V60LP setje erbij: doe anders ff PM dan mail ik de MP link voor alle details.
    Laatst gewijzigd door the sure thing; 2 juni 2014 om 08:55
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2007
    Locatie
    Oost-Noord-Brabant (daar ergens)
    Berichten
    7.810

    Standaard

    Guitarking in Boekel heeft een aardige collectie strats. Fijne winkel ook!

  9. #29

    Standaard

    Zoals vaak heeft iedereen zijn eigen mening en inbreng... dus per saldo altijd lastig om voor de topic starter de juiste info eruit te vissen...

    - Een toffe Fender Strat van Marktplaats vissen... bevalt deze je niet... zet je 'm weer op Marktplaats... (verlies mss 100,-... maar ook weer wijzer wat je wel wilt!!!) Zo kan je even doorgaan... (Las dat Jutter er circa 40 in huis heeft gehad)
    - Je kan voor een wat eigenwijzer merk gaan... i.m.o. vaak beter... Men moet meer kwaliteit bieden tegen een scherpe prijs, om tegen het marketing apparaat van Fender op te boksen.
    - Dit is ook tof: http://link.marktplaats.nl/m801372669 = absoluut kwaliteit, maar 2e hands lastig.

    en dan...

    Zelf heb ik een Smitty... ben er meer dan tevreden over. Mogelijkheden legio en hoogwaardige onderdelen.
    Neck - is voor mij - werelds... (en heb het nodige aan high-end gitaren... o.a. Valley Arts / The Heritage / Gibson)
    Je kan met de specs van een John Mayer eens bij Erik buurten... Alder body / Maple neck met Rosewood toets... en toffe elementen erin... hardware geheel naar eigen keuze... Echt je EIGEN Signature.... ;-)
    2e hands wel lastiger...
    N.b. Gisteren was hier iemand - 52 jarige door de wol geverfde (o.a. conservatorium) met zijn eigen '70s Strat met Suhr pick-ups... Toch was hij zeker zeer onder de indruk van de Smitty....

    Voor wat het voor jou waard is... Succes met je zoektocht en keuze!!!!
    Groovie Guitar Guus

    Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2010
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    162

    Standaard

    1. Godin Passion RG3

    Zonder twijfel voor mij de keuze maar geen boatneck maar ook geen Wizard hals precies goed, maar misschien niet voor jou.

    Probeer eens een custom build van een Nederlandse bouwer tenzij je natuurlijk geilt op het Fender plaatje

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top