Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 41
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Warmoth. Hou je nog geld over ook en krijg je kwaliteit waar veel custom shops niet aan kunnen tippen.
    Is weer dezelfde discussie die hier altijd gevoerd wordt, maar ik vindt niet dat de samenstellers/strat cloners waar er zoveel van zijn, beter zijn dan custom shop Fenders. De custom shop Fenders waar ik op gespeeld heb waren bijna allemaal de fijnste en best klinkende strats die ik heb bespeeld.

    Het is alleen de ellende dat een custom shop zo overdreven duur is.
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.791

    Standaard

    Als je niet zo van relic bent, en een nlse bouwer overweegt: ik heb bij De Gier ook fijne strats in handen gehad. Achterlijk perfect gebouwde instrumenten, met mooie hardware naar keuze.

    Check die filmpjes: http://www.degierguitars.com/2011/surfer.php
    Laatst gewijzigd door Dweezman; 16 mei 2014 om 11:03

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Vergeet onze oigun van gun guitars niet, die heeft echt vakmanschap in zijn vingers. Zat er gisteravond weer lekker rond te kijken op zijn site, mijn vriendin zei al " als je het maar laat, we gaan eerst op vakantie"

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dweezman Bekijk bericht
    Als je niet zo van relic bent, en een nlse bouwer overweegt: ik heb bij De Gier ook fijne strats in handen gehad. Achterlijk perfect gebouwde instrumenten, met mooie hardware naar keuze.

    Check die filmpjes: http://www.degierguitars.com/2011/surfer.php
    Jammer van die headstock, doet me hier aan denken

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    Is weer dezelfde discussie die hier altijd gevoerd wordt, maar ik vindt niet dat de samenstellers/strat cloners waar er zoveel van zijn, beter zijn dan custom shop Fenders. De custom shop Fenders waar ik op gespeeld heb waren bijna allemaal de fijnste en best klinkende strats die ik heb bespeeld.

    Het is alleen de ellende dat een custom shop zo overdreven duur is.
    Hoi! De CS'ers heb ik ook gehad maar die vielen me juist zwaar tegen. Van alle Fenders die ik gehad heb, plusminus 40-50 stuks, vind ik nog steeds de Mexicaanse CP'60 het beste.
    En niet te vergeten de '82 Dan Smith!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Kijk eens naar een avri uit 1982-1989 , dat zijn toppers . Ik heb een shitload aan tele's en strat gehad , nu een tele van RebelRelic en als er weer een strat komt ,bestel ik hem bij Luke.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    O'ja of een Tokai Springy Sound (vanaf st 80) og een Greco uit de 70's.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    Is weer dezelfde discussie die hier altijd gevoerd wordt, maar ik vindt niet dat de samenstellers/strat cloners waar er zoveel van zijn, beter zijn dan custom shop Fenders. De custom shop Fenders waar ik op gespeeld heb waren bijna allemaal de fijnste en best klinkende strats die ik heb bespeeld.
    Nee hoor, da's voor mij helemaal geen discussie. Als iemand een iets boven iets anders verkiest, ik vind het allemaal prima.

    Het is alleen de ellende dat een custom shop zo overdreven duur is.
    I rest my case.

  9. #19

    Standaard Nash

    Een aantal jaren geleden heb ik bij The fellowship of Accoustics mijn Nash S63 gekocht. Hing daar in het rek met een aantal Fender customshoppers. Nash was echt veel lekkerder dan de customshoppers, ik heb ze allemaal kunnen vergelijken. Uiteraard is dat mijn persoonlijke voorkeur. Ik was voor € 1.750,- de eigenaar..
    Check it out.

    Ik moet zeggen dat op de Noorder gitaardag de Panucci ook erg aantrekkelijk was..

    Dosmanos

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Hendriks is mijn man, zelfde smaak. Want dat is het, smaak. Ik heb zo'n beetje alles de revue wel in huis gehad wat hier genoemd is en tis allemaal okee op zijn eigen manier. Ik heb een voorkeur voor een Greco maar dat moet je liggen, de Fender cs total tone lijkt er op maar het klinkt groot en droog, niet je doorsnee Mayer belletjes. Daarvoor zou een Fullerton reissue mijn keuze zijn, je plugt het in en daar is Blue Hotel. De Dan Smith is king of shimmer en karakter maar maar alleen de hele vroege hebben een fijne neck, de latere vind ik te dun. Zoals is er altijd wat. En ik heb een zwak voor een goeie Seventies maar om daar een goeie uit te pikken is al een carriere op zich.
    Ik heb een paar gitaren laten bouwen en zelf in elkaar gezet en dat blijft Russisch roulette natuurlijk. Bovendien zou ik nooit iets laten bouwen wat een copie is wat in de winkel aan een haakje hangt, it just makes no sense.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top