Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11

    Standaard

    Alleen positieve ervaringen met Tonefactory. Ik denk dat ik er door de jaren misschien al 100x wat besteld heb, zonder gekheid. Altijd snel antwoord op je vragen. Als je iets snel nodig hebt gewoon even vragen wat mogelijk is. Een andere webshop waar het niet mis kan gaan is die van Hassent, GuitarSupplies.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Goed dat het ontkracht wordt, ik wilde ook niet een bericht opstellen waarbij ik mijn ervaring meteen de naam van het bedrijf er in wilde plaatsen. Maar dan zal het wel pure toeval zijn dat mijn ervaringen niet positief zijn. Eerste bestelling werd de leverdatum op de website aangepast naar 3-5 weken ipv 3-5 dagen, maar daar moest ik daar zelf achterkomen nadat mijn bestelling nog steeds niet bezorgd was en ik de datum van alle bestelde artikelen op de website ging checken. Vervolgens heb ik ze gemailt en melden ze mij dat de leverdatum inderdaad veranderd was(maar geen excuses hoor). Vervolgens een week NA verstrijken van die beloofde datum nog eens gemailt en toen gemeld dat ze de bestelling mochten annuleren want het duurde te lang. Wederom geen mail van hey muffstuff onze excuses maar hij komt er aan.

    Jaar later weer een bestelling, 130 euro waard, weer soort gelijk verhaal. Ze anticiperen niet op wat er besteld is, door een mailtje te sturen wanneer iets later zal komen. Ik trek dat gewoon echt slecht. Kan gebeuren dat er iets onverhoopt niet is, maar neem dan initiatief en wacht niet tot de klant eindelijk mailt.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    GuitarSupplies is gewoon perfect service, soms een beetje duurder dan concurenten maar je krijgt wel kwaliteit.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door teunallica Bekijk bericht
    voxhumana
    Oud topic omhoog geschopt na een goeie ervaring.

    Op de site stond crème binding in 1.5 mm op voorraad. In de winkel bleek die op te zijn. Na wat.zoeken bleken ze wel het materiaal te hebben, maar dan ipv 6.35 mm breed en centimeter of 20 breed.

    Of ik even wilde helpen in de werkplaats? Dat spul op zijn kant door.de vlakbank voor een mooi scherp haaks randje en daarna door de lintzaag, en dat twee keer. Na een kwartier stond ik dus weer op straat, maar wel met de binding die ik zocht.

    Super!

    verstuurd vanaf mijn gare crap-ass Sony Z-nogiets.
    147-c Guitars

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.486

    Standaard

    Dat is wel een nette service. Wist niet eens dat je dat spul netjes gezaagd krijgt met een lintzaag

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Dat is wel een nette service. Wist niet eens dat je dat spul netjes gezaagd krijgt met een lintzaag
    Vandaar de vlakbank voor 1 kant van de strook. De andere kant moet je toch schrapen eb schuren.

    verstuurd vanaf mijn gare crap-ass Sony Z-nogiets.
    147-c Guitars

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.486

    Standaard

    O zo! Duidelijk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top