Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1

    Standaard Guitarshop Apeldoorn - jullie mening?

    Beste Forum gebruikers,

    Graag zou ik jullie mening willen over Guitarshop Apeldoorn (www.guitarshop-apeldoorn.nl)
    Alle feedback is welkom! Dus ik hoor het graag

    Guitarshop Apeldoorn is een online gitaarwinkel in gitaren en gitaar accessoires. Wij hebben een altijd ruim, steeds wijzigend assortiment akoestische gitaren, elektrische gitaren, basgitaren en versterkers die wij snel kunnen leveren. Dit is mogelijk doordat wij zeer korte lijnen hebben met onze leveranciers en u op deze manier snel van dienst kunnen zijn. Binnen Nederland ALTIJD gratis verzendkosten!

    Ik hoor het graag van jullie!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis_055 Bekijk bericht
    Beste Forum gebruikers,

    Graag zou ik jullie mening willen over Guitarshop Apeldoorn (www.guitarshop-apeldoorn.nl)
    Alle feedback is welkom! Dus ik hoor het graag

    Guitarshop Apeldoorn is een online gitaarwinkel in gitaren en gitaar accessoires. Wij hebben een altijd ruim, steeds wijzigend assortiment akoestische gitaren, elektrische gitaren, basgitaren en versterkers die wij snel kunnen leveren. Dit is mogelijk doordat wij zeer korte lijnen hebben met onze leveranciers en u op deze manier snel van dienst kunnen zijn. Binnen Nederland ALTIJD gratis verzendkosten!

    Ik hoor het graag van jullie!
    ik zou je website optimaliseren want hij is traag. Dit kan door een goedkope provider komen of slecht geschreven code. Maar zove rik het even snel zie is het wordpress, dus lijkt het me de hoster.
    "If you are running a site based on WordPress, the W3 Total Cache plugin makes it easy to optimize your site."

    Ook moet je een icoontje toevoegen want als ik het tabblad in chrome bekijk is die leeg.
    http://www.thesitewizard.com/archive/favicon.shtml

    hier wat test resultaten van je website
    http://www.webpagetest.org/result/140502_ZJ_H9Z/

  3. #3

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.287

    Standaard

    Het assortiment is niet zodanig dat ik snel bij je zou bestellen.Ik bedoel een gat in markt lijkt het me niet.
    Met de linkshandige squiers onderscheid je je niet. De affinity series is niet de bang for the buck optie binnen squier.
    Heb een beetje snob voorkeur voor snaren: Tomastik-Infeld, tja nergens in de buurt te krijgen, bij jou ook niet. Dan dus maar naar Thomann, doe ik ook de rest. Het zij zo.
    Tip: Zoeken op lefty en linkshandig levert twee verschillende resultaten op. Zou ik onderzoeken.
    Mwa...

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    Ik weet dat het wat geld kost, maar volgensmij maken jullie geen gebruikt van https (ssl). Dus al mijn gegevens gaan onversleuteld naar jullie toe? Zoiets is voor mij een reden om niks te kopen. Mijn buurman zou dus zo mee kunnen kijken naar de gegevens die ik invul.

    Daarnaast vind ik de navigatie niet echt handig. Als ik op de homepage ben en ik wil naar elektrische gitaren moet ik toch eerst effe kijken hoe ik daar moet komen. Blijkt dat ik eerst naar beneden moet scrollen om het vervolgens in de sidebar de verschillende product categorieën te vinden.

    Ik zou deze zelf als menu boven aan doen, of hoger op in de sidebar zodat je de knoppen direct ziet als je op de homepage komt.

    Ik vraag mij verder af of wordpress wel een goed platform is voor een webwinkel. Wordpress werkt makkelijk, ja, snel een mooie site, ja goeie seo enz. Maar qua veiligheid hoor je er toch vrij veel over, ik zou zelf niet afhankelijk willen zijn van een wordpress site voor mijn inkomen. Er is niet voor niks zo vaak een 'security' update. Misschien valt het allemaal wel mee maar toch. (ja mijn bandsite is ook in wordpress, maar dat is gewoon hobby)

    Hoe dan ook, succes met de webshop.


    EDIT: Je moet je weten te onderscheiden van de grote dozenschuivers als thomann en bax-shop. Al het 'standaard' spul kan ik daar kopen voor een schandalig lage prijs en mensen die iets op internet kopen gaan voor goedkoop. Als je producten in het assortiment hebt die veel anderen niet kunnen leveren (denk een beetje aan crushthebutton met eindeloos veel pedalen) kan je jezelf onderscheiden. En zijn mensen berijd iets meer te betalen.
    Laatst gewijzigd door Buzzel; 2 mei 2014 om 16:50
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

  6. #6

    Standaard

    Werkt deze dame dan ook echt bij jullie?

  7. #7

    Standaard

    Ik heb geen verstand van websites ed, maar wat mij opvalt is de naam met daarin je vestigingsplaats Apeldoorn. Waarom als het een webshop betreft???


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  8. #8

    Standaard

    Tja ik vind het allemaal niet zo spannend, maar aan de andere kant ben ik blij met elke muziekwinkel (want jullie zijn niet alleen online) die in de buurt zit.
    Ik heb ooit nog eens een oude Peavey midibas gekocht die van Gert is geweest.

    O ja, nog even over de site.
    Ik trap er niet in als je bij elk artikel sale neer zet.
    Laatst gewijzigd door Tunes; 23 mei 2014 om 23:26

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis_055 Bekijk bericht
    Beste Forum gebruikers,

    Graag zou ik jullie mening willen over Guitarshop Apeldoorn (www.guitarshop-apeldoorn.nl)
    Alle feedback is welkom! Dus ik hoor het graag
    ik vind dat die zaak nogal vervelend aan spam op forums doet.
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top