Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 t/m 78 van 78

Discussie: Aristides review

  1. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimoSomers Bekijk bericht
    Ik breek op alle andere gitaren vrij regelmatig snaren . Ik ben een hele harde hitter en bender, etc. Op veel andere gitaren vliegen op een gegeven moment ook knoppen en switches door de zaal heen.
    Tja, ik speelde vroeger ook agressief en heb heel wat snaren gebroken, record is nog steeds 6 stuks vóór het middaguur. Maar dat lag naast agressie altijd ook aan de hardware. Dus als dat op de aristides voor je klopt zou je het op je andere gitaren net zo goed kloppend kunnen maken.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  2. #72
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Misschien dikkere snaren gebruiken? Of ram je die ook zo kapot?

  3. #73
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Ik zie het probleem niet zo, volgens mij is Timo helemaal tevreden met die Aristides waar hij nooit snaren op breekt

  4. #74

    Standaard

    Er is ook geen probleem. Wel is er een mogelijkheid van de geboorte van de misvatting, nb in een review topic, dat aristides gitaren expliciete snaren redders zijn.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  5. #75

    Standaard

    Ik moet zeggen, ik heb al jaren een catalyst tigris bas (concept is volgens mij gekocht door aristides) en dat is echt een super bas.
    Maar ik men juist dat temperatuur wel redelijk wat invloed had op dit materiaal (al heb ik dat zelf nooit gemerkt).

    Overigens 1 keer contact gehad met aristides met een vraag m.b.t. het gebruikte materiaal en ik kreeg keurig en heel snel antwoord.

  6. #76
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Locatie
    Planet KiXi
    Berichten
    3.668

    Standaard

    Het zijn niet alleen de snaren die blijven zitten, ook knoppen, switches en belangrijker de actie, halspen, aanlopen, etcetcetc. Ze zijn gewoon enorm stabiel. Ik zeg niet dat houten gitaren dat niet kunnen hebben, maar tussen mijn 30 gitaren zit geen stabielere dan een Aristides.

  7. #77

    Standaard

    Wat een slagveld Timo, hoewel ik het toch raar blijf vinden. Een niet stabiele halspen ken ik ook wel, maar dan als grote uitzondering op een enkel gitaartje ooit...

    Maar hoe dan ook, te gek voor jou dat aristides je wensen prima weet te beantwoorden.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  8. #78
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ik dacht altijd een stabiele hals te hebben, totdat ik een 9 delige hals probeerde: dat was nog stabieler. Ik kan me alleen voorstellen hoe stabiel Aristides' halzen zijn. En ik denk dat Timo daarop doelt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top