Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1

    Standaard Dennis stelt zich voor

    hey ik ben Dennis

    ben 18 jaar. ik woon in Ommel (heel klein dorpje in Asten)
    ik speel al 3-4 jaar gitaar, ben begonnen op een stratocaster (wa een fijn ding is da zeg)
    speel ondertussen op een Epiphone Firebird Studio LTD Black, en op een Dean Exhibition FM Faded
    ik speel o.a. rock, punk, alternatieve en die soorten muziek, gwn lekker los kunnen gaan dat vind ik het fijnst om te spelen, maar af en toe wat rustige nummers is ook wel lekker.

  2. #2

    Standaard

    hoi Dennis, Welkom!! En Asten ligt in Brabant als ik me niet vergis?

  3. #3

    Standaard

    Drinken allerlei Italianen rond Kerst en oud en nieuw.
    Asten Spumanti.
    En je alias vind ik ook leuk. THE Flying Burrito Brothers zijn ooit uitgeroepen tot beste band van dat jaar. Meen dat dat 1971 is geweest.

    Heb ik die tijd twee concerten van ze gezien in het Concertgebouw, en ze deden hun naam eer aan. Alles bij elkaar zijn Harry en ik tot de slotsom gekomen, dat jij een behoorlijke kans maakt om senior te worden.

    Zoals je ziet staat er nu nog junior bij je Burrito. Post 50 postststst en je moet eens zien wat er gebeurt.

    Ik heb het bestuur gevraagd senior in mijn geval weg te halen, omdat iedereen langzamerhand wel ziet dat ik geen junior meer ben.

    Maar ze weten van geen wijken. Ze vinden me nog te jong en om verwarring te voorkomen.........
    Afijn, je snapt: hartelijk welkom.
    Vrindelijke groet, Gus

    Naschrift.
    Net een SMSje van het bestuur gehad. Wat zijn die lui ouderwets hè?
    Als ik het nou goed begrijp, wordt je na je 50e post een member en na je 100 senior.

    Vrimibo ofwel de vrijdagmiddagborrel is door het Bestuur unaniem vervroegd en begint nu om 11 uur 's morgens. Dit voorkomt dat de Bestuursleden al tijdens het ontbijt moeten indrinken.
    Daar is op zich vrij weinig tegen, het brengt alleen de nodige verkeersrisico's met zich mee.

    Dus, zo zou d zaak nu in elkaar zijn gezet. Ze lagen samen met Bruno de herder onder de tafel, iets dat de verstaanbaarheid er niet op vooruit liet gaan.

    Welkom nogmaals, voorstel: stel je kandidaat!!!!!
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 25 april 2014 om 15:51 Reden: Naschrift

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Welkom Dennis! Gus hierboven is rederijker en daar zul je vast nog vaker plezier aan beleven.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Welkom Dennis! Gus hierboven is rederijker en daar zul je vast nog vaker plezier aan beleven.
    Of niet, zoals uit een ander voorstelrondje blijkt. Was kennelijk niet duidelijk genoeg geweest dat het om een geintje ging. Zal ik hier ook maar even bij vermelden?
    Maar ja, sinds wanneer moeten we met iedereen vriendjes worden hè?
    Vriendelijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 26 april 2014 om 08:54 Reden: Maar met Burrito ga ik het zeker proberen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Ik ben gewoon knap achterdochtig...... Ik ontdooi pas bij foto's van een echte gitaar..... Anders ben je gewoon een junior....
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  7. #7

    Standaard

    jong van hart en oud van ziel, als je in die toestand verkeert komt het goed.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top