Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1

    Standaard Koes52 stelt zich voor

    Hallo ik ben Frank 52 speel vanaf mijn veertiende gitaar voornamelijk akoestisch en opeens kreeg ik het gekke idee om zelf een gitaar te gaan bouwen. Heb geen ervaring met houtbewerking maar onder het motto alles is te leren ben ik me rustig aan het verdiepen in het bouwen van een gitaar.

    Het doel is het bouwen van een jumbo size gitaar die warm klinkt.

    Alle hulp, tips, en advies is welkom.

    Groeten Frank

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koes52 Bekijk bericht
    Hallo ik ben Frank 52 speel vanaf mijn veertiende gitaar voornamelijk akoestisch en opeens kreeg ik het gekke idee om zelf een gitaar te gaan bouwen. Heb geen ervaring met houtbewerking maar onder het motto alles is te leren ben ik me rustig aan het verdiepen in het bouwen van een gitaar.

    Het doel is het bouwen van een jumbo size gitaar die warm klinkt.

    Alle hulp, tips, en advies is welkom.

    Groeten Frank
    Leuk! En welkom! Je zou je verbazen hoeveel gereedschap daarvoor nodig hebt. Reken maar op minimaal €1500 voor een basisset... Ben al een hele tijd bezig om het bij elkaar te krijgen en het blijft maar doorgaan..

    Je kan natuurlijk ook een cursus volgen, heb ik ook gedaan.. Dat helpt wel heel erg.. En scheelt je gereedschap kopen.. Als je wat adressen wil, stuur me maar een persoonlijk bericht.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top