Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18

Discussie: Gitaar Parts????

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Het klinkt als een goed doorwrocht business plan meneer Kroonenberg. Het KAN gewoon niet fout gaan!
    Goeie voorbereiding is het halve werk!
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.484

    Standaard

    Zeker. Biertje erbij en vooruit met die Google. Voor je het weet hebbie een webshop en stromen de orders binnen. En als je anderen laat zoeken dan heb je aan een biertje genoeg.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #13

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2004
    Locatie
    Braboland
    Berichten
    4.011

    Standaard

    Met het risico pendant, tutoyerend en als een spelbreker te worden gezien

    Fuck ons allemaal.



    Lief kind van 14:

    Niet letten op het sarcastische gezeik van kalende mannen van middelbare leeftijd met bierbuiken en een Dire Straits idolatie (poepsaaie kutmuziek). Het wordt een soort wedstrijd in het maken van bij de handte opmerkingen. Waarom precies is me een raadsel maar het zal met een soort frustratiereflex te maken hebben, iets waar je je tere ziel nog niet aan wilt branden. (gebeurt vanzelf wel n keer)

    Het sarcasme is niet geheel van de lucht omdat er best veel komt kijken bij het opzetten van een commerciele gitaarlijn, veel meer dan jij nu bij elkaar kan bedenken. Daarnaast is de gitaarmarkt op het moment een ontzettende kopers-markt, dat wil zeggen dat de verkoper precies moet hebben wat de klant wil, anders verkoopt hij niet.
    Het opzetten van een assamblage-gitaarlijn, waarbij jij body's, neck's en electronica bij elkaar selecteert en een mooie en diverse gitaarlijn maakt gaat samen met een flinke voor- investering.

    Het is misschien niet ónmogelijk, maar je zult vooral zelf op pad moeten en niet teveel letten op deze thread.

    Kijk eens naar wat Fender recentelijk heeft gedaan, met een Pawn-shop en blacktop series hebben ze de romantiek die hun merk oproept vermengt met iets nieuws, cools en praktisch.


    Een hele goede oefening is het zelf maken (of assembleren) van een gitaar, dan zie je wat daar allemaal bij komt kijken.
    Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
    Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Ik zou zeggen: Kom ff bij mij langs met een dik pak geld, Veel onderdelen heb ik al voor je liggen. Scheelt jou wat werk en je krijgt forumkorting (als de forumleden bij jou in de webshop ook weer forumkorting krijgen)



    147-c Guitars

  6. #16

    Standaard

    Een goede basis voor de start van een webshop zijn natuurlijk allereerst de body, hals en kop.
    Effe googlen geeft toch al snel een goed resultaat:

    Een beetje kunnen houtbewerken zou echter misschien toch wel wenselijk zijn?

  7. #17

    Standaard

    Jeffrey zit al in de werkplaats denk ik.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gearjunkie Bekijk bericht
    Jeffrey zit al in de werkplaats denk ik.
    Jeffrey stelt deze vraag ongeveer eens per jaar in een gitaar- of basforum en gaat daarna dat jaar zitten gniffelen om de idioten die er serieus op ingaan.
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top