Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13

Discussie: Wat een sfeertje

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Rappelen? XD dat doe ik graag voor je.

    http://youtu.be/w7J2Nnl7Ano

    Daar komt de "zang" vandaan. Wat betreft logopedie: veel puurdere en perfecter gearticuleerde spraak dan dit, hoor ik zelden. Leuk ook dat het totaal onopvallend is dat in het laatste stuk de "zang" is reversed.

    Fijn dat ie bevalt. Ben er zelf ook content mee .

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Gaaf! De bass pannen vind ik dan weer minder gaaf. Vind wel dat er wat meer spannende dingen hadden mogen gebeuren. Verder vind ik de gitaar hele mooie dingen doen!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    De bas pannen.. tja.. daar schijnt het één en ander op tegen te zijn. Waaronder het overheersen van het laag en het "zompig" gaan klinken. Toch vind ik het leuk om de bas op een plekje te zetten waar hij er goed uitkomt, zeker in een wat ritmischer stukje als deze. Daarom heb ik, om de schade te beperken, een baspartij met alle hoog en mids weggesneden center zitten en is bij het basspoor dat rechts zit al het laag en laagmid weggesneden. Voor mijn gevoel heeft het op die manier redelijk uitgepakt. Ter compensatie zit de mic die het meeste laag opving uit het klankgat van m'n cajon iets naar links.

    Bedankt! Ook zeker voor het compliment over m'n gitaarwerk. En dat van iemand die zelf zulke strakke, technische en gevarieerde riffjes maakt.



    Loeters,

    Merijn

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top