Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17
  1. #1

    Standaard "Crack The Corn"

    Laatst gewijzigd door zoldergitarist; 19 april 2014 om 07:09

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.328

    Standaard

    Geinig !
    Ik krijg 'm niet te pakken wat eronder zit, maar 't is ook nog van mijn generatie en ik sluit niet uit dat ik 't eerder eens op een Arcade cassetebandje met Synthesizer Greatest gehoord heb ofzo, of dat het de introductie van een spelshow op televisie was.
    Gaaf clipje ook, maak je die zelf ?
    Het zijn mini oerknalletjes ook.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Geinig !
    Ik krijg 'm niet te pakken wat eronder zit, maar 't is ook nog van mijn generatie en ik sluit niet uit dat ik 't eerder eens op een Arcade cassetebandje met Synthesizer Greatest gehoord heb ofzo, of dat het de introductie van een spelshow op televisie was.
    Gaaf clipje ook, maak je die zelf ?
    Het zijn mini oerknalletjes ook.
    ha ha dat is de "Popcornsong" maar dan een beetje snel op de gitaar met delay.
    Clipje is gewoon van Youtube gepikt.

  4. #4

    Standaard

    Lache! Geweldige eindlick ook
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

    "Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

  5. #5

    Standaard

    Ja, inderdaad, ik schaam me wel een beetje dat ik zo übervervelend moet zijn.

    Face A: Popcorn 2'35" (gershon-Kingsley)
    Face B: Toad in The hole 2'23" (Mike Vickers)
    Rivièra 45tours 121.446

    Vickers is van Manfred Mann kunne.

    Single nog steeds in da house.
    Vriendelijke groet, Gus

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.026

    Standaard

    Ik kan er wel weer een paar superlatieven op afvuren maar beter in één woord: Absoluut geweldig!.....toch 2 woorden...sorry

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Lekker hoor. Funky. Komt dit nou nog steeds allemaal uit dat Digitech ding? Je geluid wordt herkenbaar; althans, voor mij.
    Nog nooit zo geconcentreerd naar popcorn gekeken.

    Blij .

    Loeters,

    Merijn

  8. #8

    Standaard

    Badankt voor jullie reacties,
    Gus, die van jou snap ik niet helemaal maar misschien komt het omdat ik gisteren iets te veel heb gezopen.

    Merijn, ik haal nog steeds alles uit de Digitech RP355 incl. de bas.

  9. #9

    Standaard

    Het liefje, dat ik in 1972 heb gescoord, bleek buiten een ongelooflijke hoeveelheid pluspunten ook in het bezit van de single Popcorn.
    Die single was toen net uit en, hoewel ik de lol ervan wel inzag, toch niet helemaal mijn ding.

    Mijn liefje en de single zijn na bijna 42 jaar nog steeds geliefd en in da house.

    Als er dus op YouTube een nitwit The popcornsong van maakt, kan ik bijna niet anders dat de juiste credentials van de single over het voetlicht brengen.

    Meer moet je er ook niet achter zoeken.

    Toad in The hole is een lied van iemand uit de eerste line up van Manfred Mann and his Manfreds.
    En een lofzang op een vreselijk gore Engelse hap met worst en heel veel vettigheid.

    Als je wilt meld ik de matrijsnummers er ook nog bij.
    De a kant, op de Franse persing dus Face A genoemd, heet Popcorn.

    De Nederlandse persing is er dus niet. Dat is geen schande. Van Come on, het overrompelende debuut van The Stones, is ook nooit een NL persing gemaakt.

    Ben ik eens kort van stof, snapt geen hond wat ik bedoel. Ik ben een genie. Dat zal het zijn. Die worden ook nooit begrepen.
    En een minderheid, dus ik kan subsidie aanvragen.
    Vriendelijke groet, Gus

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Het liefje, dat ik in 1972 heb gescoord, bleek buiten een ongelooflijke hoeveelheid pluspunten ook in het bezit van de single Popcorn.
    Die single was toen net uit en, hoewel ik de lol ervan wel inzag, toch niet helemaal mijn ding.

    Mijn liefje en de single zijn na bijna 42 jaar nog steeds geliefd en in da house.

    Als er dus op YouTube een nitwit The popcornsong van maakt, kan ik bijna niet anders dat de juiste credentials van de single over het voetlicht brengen.

    Meer moet je er ook niet achter zoeken.

    Toad in The hole is een lied van iemand uit de eerste line up van Manfred Mann and his Manfreds.
    En een lofzang op een vreselijk gore Engelse hap met worst en heel veel vettigheid.

    Als je wilt meld ik de matrijsnummers er ook nog bij.
    De a kant, op de Franse persing dus Face A genoemd, heet Popcorn.

    De Nederlandse persing is er dus niet. Dat is geen schande. Van Come on, het overrompelende debuut van The Stones, is ook nooit een NL persing gemaakt.

    Ben ik eens kort van stof, snapt geen hond wat ik bedoel. Ik ben een genie. Dat zal het zijn. Die worden ook nooit begrepen.
    En een minderheid, dus ik kan subsidie aanvragen.
    Vriendelijke groet, Gus
    Man oh man ik lig hier met mijn maaginhoud op schoot zo heb ik gelachen, nu snap ik het wel hoor ha ha.
    Geweldige uitleg !!

    Groet Barrie

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top