Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.348

    Standaard

    Na een hele avond kutten met een ander nummer ben ik er toevallig achter gekomen dat wanneer ik tracks bounce, die toegevoegd worden, en dat ik niet de track die ik dan opneem overschrijf.
    Voor mijn werk vanavond ongunstig (WTF komt die piano ineens weer vandaan, GRR!&*((U&#(&*)*), maar op lange termijn gunstig.

    Tot nu toe heb ik alles in fragmenten opgenomen, dus iedere keer een vrij stukje op een track selecteren en record duwen. Gewoon op mijn dooie gemak een track aangooien, mezelf daar niet druk over hoeven te maken, en dan mijn stukje inspelen, bouncen en naar het volgende gaan. Hoe zalig moet dat zijn ?

  2. #12

    Standaard

    Ik had je fijne stukje al geluisterd maar nog niet gereageerd...
    Bouncen is je vriend (of je vijand als je niet oppast ). Ik heb nog warme herinneringen aan mijn Yamaha MT100...
    Deze dus:
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

    "Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulusdeBKB Bekijk bericht
    Ik had je fijne stukje al geluisterd maar nog niet gereageerd...
    Bouncen is je vriend (of je vijand als je niet oppast ). Ik heb nog warme herinneringen aan mijn Yamaha MT100...
    Deze dus:
    Mooi man, daar ben ik ook mee begonnen. Fantastisch!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.348

    Standaard

    Hoewel ik er nog vaak naast zit begin ik het device wel door te krijgen, eindelijk.
    Er zijn nog wat functies die ik volstrekt niet begrijp, maar die zullen t.z.t. ook wel duidelijk worden.
    Zo kan ik kennelijk knippen, en stilte invoegen, maar dat heb ik nog niet goed door.
    Het stereo mixen moet ook nog goed tot mezelf doordringen, maar ik geloof dat ik het door heb.
    Het blijft gepiel met die kleine knopjes en functies weggestopt in een menutje, maar langzaam aan begin ik te geloven dat die DP-006 toch een goede keuze geweest is.



    Het is een mini, dus ik sjouw 'm redelijk gemakkelijk mee van de bank naar mijn piano en op en neer.

  5. #15

    Standaard

    Blij te horen dat jullie vriendjes aan het worden zijn
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

    "Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top