Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17

Discussie: "Tequilla"

  1. #1

    Standaard "Tequilla"

    Gewoon voor de gein na een heffy nachtje. Heb mijn gevoel een beetje in de muziek verwerkt zeg maar, hik.

    https://soundcloud.com/doedens/barry-doedens-tequilla

  2. #2

    Standaard

    Die titel zette mij op het verkeerde been. Had een ander nummer verwacht. Fake Mexicaans sfeertje wel aardig getroffen.

    Wordt wel druk, met al die agrariërs op de slaapkamer 's ochtends...

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Knap gedaan. Alleen één puntje van kritiek; de frasering in de boeren zijn niet helemaal lekker en ze hadden sowieso wel wat harder in de mix gemogen. Mijn advies voor de perfecte boer; een blikje Fernandes.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Knap gedaan. Alleen één puntje van kritiek; de frasering in de boeren zijn niet helemaal lekker en ze hadden sowieso wel wat harder in de mix gemogen. Mijn advies voor de perfecte boer; een blikje Fernandes.
    Ha ha ha leuk bedankt.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    Die titel zette mij op het verkeerde been. Had een ander nummer verwacht. Fake Mexicaans sfeertje wel aardig getroffen.

    Wordt wel druk, met al die agrariërs op de slaapkamer 's ochtends...
    Daar hoopte ik al een klein beetje op ha ha "Die titel zette mij op het verkeerde been"

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Sferisch, lekker hoor.
    Klinkt een beetje alsof je onder de brug geslapen hebt, en rabies hebt opgelopen die nacht.
    Leuk.

  7. #7

    Standaard

    Zal zeker aan mij hebben gelegen, maar bij een lied dat Tequilla heet verwacht ik wat anders.
    Effe spieken.
    Ah.... Dank je Harald.
    Fernandez.....? Je tandarts wrijft al in zijn handen. Maar boeren doe je als nooit te voren.
    Rabies Tuup? Heeft ie een eekhoorn gewipt dan? Onder de brug loop je andere dingen op.
    Nee, niet te veel bij nadenken. Als ik denk aan krankzinnige feesten is een walk in kast beter te pruimen dan onder de brug.

    Wij hebben de muren tamelijk ehm.... excentriek in kleur gespoten volgens Goethe's kleurenleer. En het plafond ook.
    Om het niet helemaal in een circus te laten eindigen hebben we neutrale tegels.

    En dan komt het voor dat mensen (vooral volwassenen) met open mond rondkijken om dan te zeggen 'ja, mooie tegels op de vloer'.

    Helemaal in lijn daarmee: Mooi geluid heeft die bas.
    Vriendelijke groet, Gus

    (matglas in je slaapkamer?)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Zal zeker aan mij hebben gelegen, maar bij een lied dat Tequilla heet verwacht ik wat anders.
    Effe spieken.
    Ah.... Dank je Harald.
    Fernandez.....? Je tandarts wrijft al in zijn handen. Maar boeren doe je als nooit te voren.
    Rabies Tuup? Heeft ie een eekhoorn gewipt dan? Onder de brug loop je andere dingen op.
    Nee, niet te veel bij nadenken. Als ik denk aan krankzinnige feesten is een walk in kast beter te pruimen dan onder de brug.

    Wij hebben de muren tamelijk ehm.... excentriek in kleur gespoten volgens Goethe's kleurenleer. En het plafond ook.
    Om het niet helemaal in een circus te laten eindigen hebben we neutrale tegels.

    En dan komt het voor dat mensen (vooral volwassenen) met open mond rondkijken om dan te zeggen 'ja, mooie tegels op de vloer'.

    Helemaal in lijn daarmee: Mooi geluid heeft die bas.
    Vriendelijke groet, Gus

    (matglas in je slaapkamer?)
    Trouwens welke bas? Wis niet eens dat die er ook in zat

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Sferisch, lekker hoor.
    Klinkt een beetje alsof je onder de brug geslapen hebt, en rabies hebt opgelopen die nacht.
    Leuk.
    niets zeggen hoor...

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Barrie, je bent een zeer goede muzikant mét een goed gevoel voor humor! Ik zou bijna willen zeggen dat je eens een band moet zoeken en iets met deze creativiteit gaat doen....buiten thuisopnames maken dus...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top