Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11

    Standaard

    Klinkt goed en je hebt leuke techniekjes.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Snap je opmerking nu pas. "Luncheon" is een nummer Gaaf nummer overigens!

    Nog even een opmerking over Maaaybaaaayyy, ik bedoelde niet dat ik het type sound niet trek (sterker nog, het mag nog extremer, meer reverb, meer delay, meer glitchy whatever), maar dat ik de uitwerking niet zo tof vind. Veel te dof, mist detail, mist mmmm 'iets'....

  3. #13

    Standaard

    Dag,

    Hartelijk bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik merk wel dat men niet door heeft dat soundcloud (als je op de pagina blijft nadat 1 nr. klaar is met spelen) gewoon door gaat met nr's afspelen van ANDERE artiesten (of je moet betalen voor PRO account).

    Ik heb helemaal geen zangeres en heb in dit topic alleen maar specifieke links gepost naar instrumentale nr's met clean gitaar geluid.

    Inderdaad zou ik de nr's graag aan willen vullen maar het vinden van bandleden valt me niet makkelijk. Iemand tips? Welke vacature sites werken bijv. goed?
    Ik zoek op z'n minst dus nog een ritme gitarist (als ik 't met 2 gitaristen zou willen opvoeren) die in omg. Noord-Holland woont en voor volledige band ook bassist en drummer.

  4. #14

    Standaard

    Hi R
    Het gaat hier misschien een beetje anders toe dan op andere forums.

    Er wordt nog wel eens een beetje gedold, en daar moet je een beetje doorheen lezen.

    De teller van aantallen liedjes van mijn hand staat de afgelopen 5 jaar op 1.650. En die liedjes zijn allemaal gespeeld zonder pedalen of stompboxes. Of wat voor effecten dan ook. Tot voor een anderhalve week terug zette ik er nog wel eens bij dat de enige drie pedalen die ik heb, alle drie in mijn auto zitten.
    Er staan er een stuk of 18 op Sounds, 18 van die liedjes dus.

    En natuurlijk kan ik dan van harte lachen als er hier iemand roept dat het bij mij altijd maar scheurt. Nu weer nu ik eraan denk.

    Als je rustig leest zie je dat ik meldt dat ik van mening ben dat je talent genoeg hebt, maar dat er iets aan vind ontbreken. Een zangers bijvoorbeeld. En dat ik dus veronderstel dat die wel komt alsnog, maar dat ze nog bij de AH staat.

    Grappen uitleggen is zelden leuk, flauwe grappen al helemaal niet.

    En uiteindelijk kom je tot de zelfde conclusie als ik. Leuke uitgangspunten voor een band bijvoorbeeld.

    Waarom richt je geen internet band op?
    Met Dropbox of WeTransfer elkaar partijtjes toezenden?
    Want, om het noord hollands bot te zeggen: ik hoor dat je talent hebt, maar de schetsjes zeggen mij in de huidige vorm erg weinig. Nee, geen reet eigenlijk.

    There, I've said it.
    En ik hoop dat je doorgaat. Ook als ik er niet veel van maken kan.
    Zo beter?
    Vriendelijke groet, Gus

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top