Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19
  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    10 april 2007
    Locatie
    Aarschot (België)
    Berichten
    67

    Standaard max guitar, online aankopen, ervaringen graag...

    Dag iedereen

    Ik zit met het idee om bij max guitars een aankoop te doen van een beetje euro's en vroeg me af ofdat jullie hier soms al online bestellingen hebben gedaan daar.

    Max guitars is een heel einje rijden vanuit België vandaar...

    Thanks

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 november 2011
    Locatie
    Backcorner
    Berichten
    846

    Standaard

    Ik heb vorig jaar dr.no. straplocks besteld. Eerst 's avonds om 9 uur een berichtje gestuurd om te vragen of ze op voorraad waren. Met een half uur reactie. (half 10 's avonds (!)). Vervolgens via de webstore besteld en met een aantal dagen binnen. Prima afgehandeld.

  3. #3
    Member
    Geregistreerd
    10 april 2007
    Locatie
    Aarschot (België)
    Berichten
    67

    Standaard

    thanks martin.

    zijn er nog mensen die ervaringen willen delen?
    TK;mesa boogie lonestar combo 1x12 classic

    TK Fender Custom Shop 60's 1960 relic stratocaster inca silver http://www.2dehands.be/muziek/muziek...298494713.html

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Pas op met aankopen bij Max Guitar, ze geven geen geld terug mocht een artikel niet naar je zin zijn (ook niet bij aankopen via de webshop heb ik van henzelf begrepen) en ze houden zich niet aan mondelinge afspraken.
    Ik heb hier persoonlijk ervaring mee jammer genoeg en heb er nog steeds ruim €200,- open staan vanwege deze redenen.
    Helaas hebben ze niets dat ik wil hebben, ik zou het hele verhaal graag achter me laten om de rest van mijn gitaarspelende leven nooit meer iets te maken hoeven te hebben met Max Guitars en/of Robbert van den Ende (dat rijmt op … ellende).

  5. #5
    Member
    Geregistreerd
    10 april 2007
    Locatie
    Aarschot (België)
    Berichten
    67

    Standaard

    oei dat klinkt niet al te veel goeds...
    TK;mesa boogie lonestar combo 1x12 classic

    TK Fender Custom Shop 60's 1960 relic stratocaster inca silver http://www.2dehands.be/muziek/muziek...298494713.html

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2007
    Berichten
    1.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tristan Bekijk bericht
    Pas op met aankopen bij Max Guitar, ze geven geen geld terug mocht een artikel niet naar je zin zijn (ook niet bij aankopen via de webshop heb ik van henzelf begrepen).
    Ze hoeven ook helemaal geen geld terug te geven als jij iets in de fysieke winkel gekocht hebt. De wet is daar heel duidelijk over: koop is koop. Alleen als er sprake is van een defect of een onjuiste weergave door de detaillist van de produkteigenschappen is het een andere situatie.
    Bij kopen in de webshop is het wat anders: daar heb je wettelijk 7 dagen bedenktijd en kan de koop zonder opgave van reden (en mits onbeschadigd en zo) ongedaan gemaakt worden door koper. (http://www.consuwijzer.nl/thema/kopen-op-afstand)

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Dat klopt, daar heb je helemaal gelijk in, vanwege die redenen heb ik dan ook eerst gebeld met Max Guitars en gevraagd of ik de desbetreffende pedalen thuis met mijn eigen setup kon uitproberen en mijn geld terugkrijgen als ze me niet bevielen, dat doe ik altijd zo omdat ik nu eenmaal vrij kritisch ben en dit van mezelf weet.
    De rest van het verhaal laat zich wel raden, of het is te lezen in het topic waarnaar Rizz verwees.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tristan Bekijk bericht
    Dat klopt, daar heb je helemaal gelijk in, vanwege die redenen heb ik dan ook eerst gebeld met Max Guitars en gevraagd of ik de desbetreffende pedalen thuis met mijn eigen setup kon uitproberen en mijn geld terugkrijgen als ze me niet bevielen, dat doe ik altijd zo omdat ik nu eenmaal vrij kritisch ben en dit van mezelf weet.
    De rest van het verhaal laat zich wel raden, of het is te lezen in het topic waarnaar Rizz verwees.
    Beetje raar toch? Je koopt iets komt thuis en sluit de boel aan en het klinkt niet zoals je wilt en wil het terugsturen en je geld terug, vreemd... Zonder overigens de rest van je verhaal gelezen te hebben trouwens.
    Beter was het geweest om je eigen setup mee te nemen en daar ter plekke te testen dan had je dit gedoe niet gehad.

  10. #10

    Standaard

    webshops zijn ECHT andere bussiness.

    7 dagen recht op retour dus.

    en retouren zijn doodnormaal tot op het absurde af:
    Zalando krijgt ongeveer de helft van de producten die het uitstuurt retour, zegt de directie van het bedrijf tegen Die Welt. Ze benadrukt dat retouren nu eenmaal bij online verkoop horen en wijst geruchten over nog hogere retourpercentages naar het rijk der fabelen.

    http://twinklemagazine.nl/nieuws/201...-gebruikelijk/
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top