Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    703

    Standaard

    Moraal van het verhaal: Ga gewoon lekker naar de winkel.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2007
    Berichten
    1.028

    Standaard

    Maar dan wel voorbereid, dus zelf weten wat je wilt en er rekening mee houden dat je de spullen niet terug kan brengen als ze toch niet bevallen.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.965

    Standaard

    Dan mag je ze voor gereduceerd tarief weer aan een van ons verkopen.
    -

  4. #14

    Standaard

    'Been there, bought the T-shirt
    Het is niet fout om bij MAX gitaar's van der Ende Enorm duidelijke schiftelijke afspraken te maken.
    1) onderhandelen doe je vooraf
    2) het papier is om de terugkerende onderhandelen achteraf tegen te gaan
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door showband Bekijk bericht
    'Been there, bought the T-shirt
    Het is niet fout om bij MAX gitaar's van der Ende Enorm duidelijke schiftelijke afspraken te maken.
    1) onderhandelen doe je vooraf
    2) het papier is om de terugkerende onderhandelen achteraf tegen te gaan
    Daar ben ik het volkomen mee eens, heb er ook al eens in een situatie gezeten waar de gedane telefonische afspraak niet werd nagekomen.
    Dan heb je wel 3 uur gereden naar die winkel.
    Ik spendeer mijn euro's wel elders, wel mooie gear daar.

  6. #16

    Standaard

    Ik heb ook een slechte ervaring met Max Guitar.
    Telefonisch hebben ze mooie praatjes en kan zogenaamd alles. Ik dus helemaal naar Den Haag gereden. Vervolgens kwam ik er na twee zinnen achter dat die verkoper aan de telefoon maar wat uit zijn nek heeft lopen kletsen en totaal niet wist waar die over praatte. Was dus zonde van mijn middag.

    Mij zie je er niet meer terug.
    Laatst gewijzigd door -Martijn-; 13 mei 2014 om 16:44

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Naar is dat, mondeling gemaakte afspraken lijken ze zich inderdaad totaal niet aan te houden, dat is ook mijn ervaring met Max Guitar.

  8. #18
    Member
    Geregistreerd
    4 april 2012
    Locatie
    Limburg, BE
    Berichten
    49

    Standaard

    Ik ben blij dat er nog een winkel als max bestaat, waar ze een heel uitgebreide keuze aan goed spul hebben. Ik heb de laatste 10 jaar zoveel kleine winkeltjes zien verdwijnen, en weiger een instrument online te kopen.
    Ik ben ouderwets daarin, ze zijn allemaal anders, dus ik wil het eerst zelf in handen gehad hebben.
    Ik heb ooit eens 16u in de auto gezeten met mijn vader omdat daar in Duitsland de enige winkel was waar ze 5 g&l l2000 bassen hadden, en ik heb de beste geselecteerd.
    Mocht ik de centjes hebben voor een goede les paul, dan ging ik een dagje bij maxguitar kamperen.
    Uiteraard zullen er klanten zijn met goede en slechte ervaringen, maar op zich ben ik blij dat ze bestaan, en hopelijk nog heel lang...

    Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.454

    Standaard

    Het punt is een beetje, Max is sterk als winkel maar als webshop niet, Bax is juist andersom, dat is een magazijn met een display.

    Het is ook wel een beetje de schuld van Max zelf, die hebben hun site aan een shop opgehangen maar in feite gebruiken ze het shopmodel om de inventaris te laten zien. Ik weet niet hoe ze dat intern georganiseerd hebben maar ik heb niet het idee dat Max een groot dedicated team daarop heeft zitten want je krijgt gewoon iemand van de afdeling aan de lijn als je via de webshop opbelt. Net zoals bij Keymusic trouwens en dan snap je wel dat een probleem niet snel afgehandeld kan worden.
    Een goede webshop werkt met ordernummers, confirmations en tracking. Doet Max dat?

    De Ishibashi webshop, je krijgt dan je eigen persoonlijke assistente. "Hi, I am AYumi, how are you? If you have any questions, I will happily help you!!!!

    Kijk, DAT is een webshop.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 14 juli 2016 om 23:31
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top