Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16

Discussie: Blissard

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Locatie
    leuven
    Berichten
    490

    Standaard Blissard

    Wij zijn al even bezig, maar door een samenloop van gevangenisstraffen en drugverslavingen (lees vaderschappen en maatschappelijke verplichtingen) bleef het uitbrengen van volwaardig materiaal uit.

    Maar daar komt verandering in: trots presenteert Blissard zijn eerste telg! Voor zij die nood hebben aan een label: nineties geïnspireerde indierock dekt redelijk goed de lading...

    Als kennismaking stellen wij het nummer "something something" voor, link daarheen wordt gepresenteerd via onze facebook:
    https://www.facebook.com/BlissardBan...=page_internal

    Laat horen wat je ervan vindt, en als het smaakt naar meer, link dan even door naar de rest van de plaat op soundcloud, en uit je liefde digitaal via de gebruikelijke likes en comments.

  2. #2

    Standaard

    Strak plan om eerst de luisteraar naar jullie facebookpagina te sturen :-) Pakkend nummer en mooie open productie. De zang doet me denken aan een band uit de jaren negentig waar ik even niet op kan komen. Energieke muziek wat het goed zal doen op festivals. Top!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Cool! En uit de buurt . Hebben jullie nog optredens gepland in de (nabije) toekomst?

  4. #4
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    Niet iedereen heeft facebook he
    Vriendelijke groet,

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Locatie
    leuven
    Berichten
    490

    Standaard

    Maar de pagina is vrij toegankelijk en vervangt de functie van website, je kan ernaar kijken als je geen facebook hebt (mezelf inbegrepen...). Als je dat principieel niet zou willen, de link naar soundcloud staat in mijn sig.

    Helaas geen optredens gepland in de nabije toekomst (Boek ons!)

  6. #6

    Standaard

    Ik heb geen facebook maar zag een filmpje staan dat na aanklikken werkte. En toen werd ik ineens vrolijk. Onverwachte tyfusherrie met melodie. iets waar deze wereld al sinds een jaar of 25 op zit te wachten. Ik bedoel: na de Pixies, best band ever. Na Kim Deal was ik nooit meer verliefd... Treurig, en daar ga ik ooit nog een liedje over schrijven. Zonder bas, When doves cry...

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Niet helemaal mijn ding, dus weet er weinig over te zeggen, maar klinkt best leuk. Voor mijn ongetainde oor 'indy' genoeg. De zang is gaaf, vooral erg gaaf hoe ze invalt.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Fris geheel. Verschillende gitaren gaan lekker langs elkaar heen. Geen pussy-zang, nice.

    King bevalt me ook. De liedjes doen me qua melodielijntjes en geluid ver in de verte denken aan Witchcraft.

    Loeters,

    Merijn

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Locatie
    leuven
    Berichten
    490

    Standaard

    Bedankt! Ik had nog nooit van witchcraft gehoord eigenlijk. Klinkt wel leuk, minder demonisch dan ik had verwacht gezien de naam. Ik link het wel niet echt aan wat wij doen, lijkt me dat zij naar een ander rockdecenium teruggrijpen dan wij (zeg ik dan, gebaseerd op twee liedjes geluisterd te hebben...)

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jasses Bekijk bericht
    Bedankt! Ik had nog nooit van witchcraft gehoord eigenlijk. Klinkt wel leuk, minder demonisch dan ik had verwacht gezien de naam. Ik link het wel niet echt aan wat wij doen, lijkt me dat zij naar een ander rockdecenium teruggrijpen dan wij (zeg ik dan, gebaseerd op twee liedjes geluisterd te hebben...)
    Ik heb het nog een keer geluisterd weer en ik blijf er toch bij. Het geluid absoluut niet, maar het hoge melodieuze gehalte zeker wel; de stem hier en daar zelfs ook een beetje.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top