Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 34 van 34
  1. #31

    Standaard

    Ja ik las net ook nog dat de Hoof een combi van germanium en silicium gebruikt. Wel vaag, zoveel verschil hoor ik dus niet met die groene. Behalve dan dat ik mijn originele Sovtek groene tot nu toe altijd de minste gevonden heb van alle Muffs die ik in m'n handen gehad heb. Naja, misschien de zwarte platte Sovtek nog minder.

  2. #32

    Standaard

    fuck, repetitie gaat weer niet door vanavond. Dus uitproberen nog even uitstellen...

  3. #33
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Intussen heb ik mijn grote board heringedeeld om plaats te maken voor de Barbarian erbij Het was de bedoeling voor het tweede, kleine board, maar hij is veel te lekker!

  4. #34

    Standaard

    ik moet ook even bedenken hoe ik het ga oplossen. Heb nu een klein plankje met 2 overdrives en een cleanbooster. Dan nog een losse overdrive met booster (2 in 1) en een Memory Man Deluxe. Dat zou een hele grote plank worden....
    Die 2 in 1 kan dan waarschijnlijk wel weg. Waarschijnlijk maak ik een nieuw plankje waar 4 pedalen oppassen (de Barbarian bij de 3 huidige) zodat ik iets compacts heb voor Piggy & the Perverts. Voor de andere band zet ik die MM er wel los bij, en eventueel een wah-wah.

    Maar goed, eerst maar uitproberen. Ooit.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top