Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RB-1 Bekijk bericht


Kunnen wij hier even een applausje voor krijgen?
Dankjewel RB-1!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
Waardoor ik toch aan die beroemde Company moest denken is jouw post.
Volgens mij heb je in vier dagen iets geflikt dat voor mij in vier weken niet eens goed haalbaar was geweest.
En het klinkt nog aardig soepel ook.

Eigenlijk moet ik je voor hooghartige lullo uitmaken,omdat ik het in ieder geval niet meer aandurf om er nog aan te beginnen.
Maar ik neem diep mijn pet af voor af in ieder geval. Een Natural Born picker.

Sportmodus: zo, en dan nu doorhakken, meters maken afijn, je kent het gelul.
Gefeliciteerd met je fraais. En met je talent.
Vriendelijke groet, Gus
Dankje Gus. Dat ik het 'probleem' niet snap zal wel aan mij liggen. Een beetje hercalculeren van de akkoorden en een beetje goed wennen aan die vijfde snaar was genoeg om mijn weg te kunnen vinden.

Ik heb het er met RB-1 nog over gehad, mijn ervaring met fingerstyle gitaar zou me nog problemen gaan geven, maar dat valt me tot op heden nog reuze mee. Ik geef wel toe, mijn timing met vingers (in tegenstelling tot met de flatpick) is nooit écht goed geweest, dus daar wordt aan gewerkt. Zo ook de pull/push offs.

En die rolls? Juist, ik kan alleen nog uit de voeten met de forward roll, maar als ik er een pijl op kan trekken zal dat wel de roll zijn die ik het hardst nodig zal hebben. De rest komt wel.

Goed dat je over meters maken begint, dat is voor mij al jaren een valkuil - te snel leren en vervolgens te weinig meters maken om het echt m'n eigen te kunnen maken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulusdeBKB Bekijk bericht
Jij bent de prettige uitzondering op de in steen gehouwen regel dat je geen filmpjes van jezelf moet posten als je pas een paar dagen een nieuw instrument bespeelt

Klap klap, ik sluit me aan bij RB-1 en Gus als je online publiek! En ben heel benieuwd naar wat je ons nog meer gaat brengen in de toekomst.
Dankjewel! Er komt zo wel een aardige druk op me te liggen. Jullie zijn niet zomaar publiek en hetzelfde geldt voor de lui op het Banjo Hangout board.