Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard De beste effecten die je voor een Musicman amp kan zetten!!

    Musicman brengt samen met het italiaanse Markbass/DVMark de HD Musicman amps (solidstate pre en buizen eindversterker) terug op de markt. Aangezien het kopieën zijn van de oudere HD series moet er best wel wat kennis zijn van pedalen die lekker werken met een bepaalde amp...

    Let's hear it....
    En om te starten

    Hier een HD130 met tubescreamer
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  2. #2

    Standaard

    Een mooi pedaal met een nette, ronde, overdrive is de hot drive&boost van Carl Martin. Goede kwaliteit, met veel headroom. Zou je het solidstate gedeelte van de amp als verlengde van het pedaal kunnen zien.
    Heb mijn (mk3) net uitelkaar vanwege een kapotte ingangs jack, mooi ding behalve hoe de print met jacks in de behuizing zit. Past precies met de jacks door de behuizing, maar hoe krijg je dat er fatsoenlijk uit? Minpunt want zo kun je er niet makkelijk aan prutsen, kan de moeite waard zijn, meen dat HaroldA bezig was (geweest) met de plexitone mod. Relatief eenvoudig begreep ik.
    Hoe dan ook, mooi ding, misschien een beetje te keurig origineel, maar de kwaliteit is goed.
    Gezocht: 100x probe voor oscilloscoop
    Aangeboden: niets

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top