Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1

    Standaard Music Man Luke vermist/gestolen



    Op 14 maart vermist/gestolen bij AES Institute,Amsterdam.

    Music Man Luke2, kleur "Luke Blue" serienr G19076, EMG81 met split-coil in brug positie met push-pull tonepot. Zat in zwart/grijze Stagg gigbag met oa een XLR-7 multikabel.

    Vind het verschrikkelijk dat ik mijn trouwe gig-gitaar kwijt ben en zal degene die helpt hem terug te vinden eeuwig dankbaar zijn en graag belonen.

    Heb je hem nu in bezit, laat je hart spreken en retourneer hem aan mij, ik zal geen moeilijke vragen stellen.
    Laatst gewijzigd door Martinvd; 16 maart 2014 om 01:43

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    heb je het al gedeeld op facebook? Dit soort trieste berichten worden makkelijk verspreid onder muzikanten

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    heb je het al gedeeld op facebook? Dit soort trieste berichten worden makkelijk verspreid onder muzikanten
    Dank voor je reactie. Jazeker, althans via de Facebook van onze band (Trackphonic) en die van vele familieleden, vrienden en bekenden (ik ben, geloof ik, de enige sufferd die nog niet Facebookt)
    Dus ik blijf nog even hopen...

  4. #4

    Standaard

    Overigens, ik bedenk me net: mocht jij zo vriendelijk willen zijn om het ook te verspreiden via jouw Facebook vrienden, dan zou dat geweldig zijn (https://www.facebook.com/Trackphonic). Dat geldt uiteraard ook voor ieder ander. Bij voorbaat hartelijk dank!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    ga ik ook even alle used products langs in amsterdam.

    Degene op de jan van galenstraat 83 heeft zijn naam veranderd nadat een tv programma aantoonde dat ze daar geen problemen hadden met het kopen van gestolen waar. Op google lijkt hier nog een laminaat winkel te zitten, maar hier vind je dus een used products achtige winkel aan.

  6. #6
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    Jammer dat je zonder deze fraaie gitaar zit.

    Je titel van topic is dubbel: Is hij gestolen (braakschade) of heb je hem op je school laten liggen en is hij meegenomen? Ik zou zelf niet zo'n mooie gitaar onbeheerd achterlaten. Daar heb je nu weinig maar aan natuurlijk maar ik probeer het verschil tussen vermist en gestolen in de titel te verklaren.
    Vriendelijke groet,

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top