Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard HNAD: orange dark terror

    voormiddag ben ik een orange dark terror gaan ophalen.
    ik heb deze amp bijgekocht voor repetities omdat ik al dat gesleep beu was...
    ik heb er nog niet zoveel op gespeeld want ik zit midden in een verhuis.

    de amp klinkt super! ik was bang dat hij niet luid genoeg zou zijn maar dat ding gaat verschrikkelijk hard!
    clean is beetje moeilijk maar met je drive pedaal uit en je volume terugdraaien lukt het goed

    enigste dat ik wel had was veel geruis als ik mijn rocktron intellifex in de fx-loop aansloot.
    ik had wel niet de input en output level aangepast want die staan nog ingesteld voor mijn mesa rectifier...

    samengevat: voor dat beetje geld (2dehands) heb je veel amp!

    foto! (srry voor de crappy ipad foto)
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2011
    Locatie
    Zuid-Noordholland
    Berichten
    236

    Standaard

    Gefeliciteerd met deze ontzettend gave versterker! Ik heb een paar keer over een dark terror gespeeld bij Sacksioni en was er erg van onder de indruk: van orange-clean-met-een-randje tot een echt goede crunch tot keiharde leadsounds! De amp straalt uit dat ie bedoeld is voor metalheads maar ik als blues-rocker kon er ook erg goed mee uit de voeten

  3. #3

    Standaard

    Haha. Tof! Dat is precies de amp die ik wil gaan halen over een week of twee. Dan hebben we weer min of meer dezelfde setup Yannick. GMTA en zo...

    Kom je er makkelijk mee over je drummer heen?
    Current Gear: Prs Custom 24 Black Cherry 10-top, Fender 90's Thinline Tele (CS), Ibanez RG 3770, Eastman AC122CE, Squier Hello Kitty Strat (HELLZ YEAH). Mesa Tremoverb en Recto 2x12", Bogner Alchemist 1x12"

  4. #4

    Standaard

    ik zal het je donderdag laten weten want dan heb ik repetitie
    ik denk dat clean moeilijk gaat zijn. (wij spelen toch maar 2 nummers met een beetje clean in)
    het zwaardere werk zal geen probleem zijn.
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top