Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 44 van 44
  1. #41

    Standaard

    Ik ben een beetje laat bij deze draad, maar doe ook eens onderzoek naar Rio Grande Pickups.
    Ik heb geen ervaring met hun single coil. Ik heb bij hen een minibucker besteld, die te gek is.
    Ze hebben een vintage set voor strat.

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ik vind persoonlijk de Suhr V60's te gekke stratpickups. Ik heb ook goede ervaringen met BKP's Irish Tours en Mother's Milk (= Frusciante).

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Ik vraag me echt af hoe iemand zijn strat pickups naar een sound kan verwijzen wat voornamelijk een treble booster is. Wat moet ik me daarbij voorstellen? Veel rafelig midhoog?
    Kent Armstrong heeft trouwens zijn beurs getrokken voor de nazaten van Rory en mag nu zijn pickups een Rory signature meegeven. Na uitvoerig R&D natuurlijk want stel je voor, het waren niet ZOMAAR run of the mill Fender pickups in die gitaar van Rory, welnee.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    @Pepe
    Je kunt over de namen die BKP de pickups meegeeft uren discussiëren. Ze verwijzen naar albums, songs en artiesten en of dat goed of juist slecht is, mag iedereen beoordelen. Je krijgt in ieder geval wel meteen een idee welk soort element je in de kuip hebt. Dat heb je niet bij een DP109 of Customcustom. Btw, the Mother's Milk is een kopie van een early sixties stratelement, the Irish Tour is daar een overwound versie van. Ik heb beide elementen in HSS-sets zitten en speel er van alles mee, maar geen RHCP en ook geen Gallagher.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top