Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 24
  1. #1

    Standaard Toch maar even mijn "nieuwe" amp shown (Diezel Einstein inside)

    Vorig jaar een flinke dip met gitaar spelen gehad. Maanden geen gitaar aangeraakt, alles verkocht (op mijn EVH Wolfgang na) en nog langer niets gedaan.

    Een tijd later een half rondje Europa gemaakt voor een band die ik érg leuk vind en ook met de gitarist(en) gesproken, ook over het probleem dat bij mij voorkwam. "Komt wel weer" werd gezegd.
    Nog geen maand na dat avontuur begon het weer te kriebelen.. Ik wilde natuurlijk ook weer spelen wat zij speelden en ben eerst een tijd lang flink gaan oefenen, oefenen en oefenen. Ik had nog een interface voor naar mijn Macbook liggen en dat beviel prima. In die tijd ook veel progressie kunnen maken, ik pak dingen nu (gelukkig) veel sneller op en bepaalde technieken worden vanzelfsprekend.

    Nou goed.. Twee maanden geleden na nogal wat sparen toch maar weer een versterker gekocht, maar wilde het ook meteen goed doen en niet besparen op allerlei punten omdat ik zeker wist dat ik het dan ergens weer zat was en ging zoeken naar iets anders, bewust of onbewust. Onderstaande versterker stond dan ook al erg lang op mijn lijstje, bijkomende was dat ik hem voor een érg redelijke prijs heb kunnen kopen. Dubbele meevaller dus.

    Vanmiddag dan ook eindelijk een fatsoenlijke cabinet erbij gehaald na een tijd een cabinet van een vriend geleend te hebben gehad, een Orange Jim Root 2x12.

    Na al het gelul.. Foto!

  2. #2

    Standaard

    knap zo'n diezel. zitten KT88(of77) in zeker?
    vertel eens wat over de amp.
    Laatst gewijzigd door YannickH; 23 februari 2014 om 22:44
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YannickH Bekijk bericht
    knap zo'n diezel. zitten KT88 in zeker?
    vertel eens wat over de amp.
    Nope, is nog de eerdere versie met EL34 buizen.
    Ja goed, wat valt erover te vertellen? Gaat van spatclean naar ronkend metalig en dat verdeeld over twee kanalen. Zit ook nog een tweede (voetschakelbare) mastervolume op.
    Moet je horen, ben ik van overtuigd.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.026

    Standaard

    Ziet er goed uit, hoewel ik geen idee heb hoe dat klinkt zo'n diesel...
    Veel plezier ermee in ieder geval. Welke band ben je nagereisd? Alter Bridge?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Ziet er goed uit, hoewel ik geen idee heb hoe dat klinkt zo'n diesel...
    Veel plezier ermee in ieder geval. Welke band ben je nagereisd? Alter Bridge?
    Jep, Alter Bridge. Erg leuke reis geweest, veel nieuwe en interessante persoonlijkheden ontmoet waar ik nog steeds contact mee heb.
    Ik zit ook nog in de documentaire die ze uitbrengen samen met een box set.

    Maar dat gaat wat verder off topic..

  6. #6

    Standaard

    Mooie set!

    Wat deed je dan voor ze, roadie of iets in die trant?
    it's better to burn out than to fade away

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soup Bekijk bericht
    Mooie set!

    Wat deed je dan voor ze, roadie of iets in die trant?
    Als groupie achterna gereisd..

  8. #8

    Standaard

    Oh oke, dacht dat je voor ze werkte.
    it's better to burn out than to fade away

  9. #9

    Standaard

    Cool man, mooi ding. Is het in huis een beetje te controleren of gaan de ramen er dan uit? Is de sound heel Amerikaans/Duits, of zorgen de el34's voor wat meer Brits?

    Tremonti is de man he? Ik ben zo ontzettend fan van die gast. Maar dat heb ik nooit gezegd uiteraard want dat is niet cool.
    Current Gear: Prs Custom 24 Black Cherry 10-top, Fender 90's Thinline Tele (CS), Ibanez RG 3770, Eastman AC122CE, Squier Hello Kitty Strat (HELLZ YEAH). Mesa Tremoverb en Recto 2x12", Bogner Alchemist 1x12"

  10. #10
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Toffe amp Roel!

    De heren van AB zijn relaxte gasten. Jááááren geleden ontmoet en uitgebreid gesproken. Helaas geen tijd meer om ze achterna te reizen
    En Tremonti is inderdaad koning.
    Gezocht: Ibanez DE7

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top