Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard Graag waarde bepaling Ibanez SZ720FM

    Wie kan mij vertellen hoe duur de Ibanez SZ720FM destijds was. Ik kan er eentje voor 375 euro kopen, maar is dat een redelijke prijs of is het te veel?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    867

    Standaard

    Op de 1e plaats gaat het erom wat jij er van vind en voor over hebt. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe is de staat van de gitaar zijn er veel, weinig of geen gebruikerssporen.

    Hoe speelt ie is ie nog origineel etc. met wat meer informatie krijg je een beter advies denk ik

    Veel succes
    Han

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 augustus 2005
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    179

    Standaard

    Ik zag 'm staan, mooie gitaar! Ik heb een zwak voor dit model. Veel gitaar voor 't geld. Als ik er ca 375 euro incl. koffer voor zou betalen, dan zou ik tevreden zijn.

    Lager modellen (SZ320 / SZ520) gaan volgens mij ergens weg tussen de 250 en 350 euro.

    Succes!

    Ps. Ik zie dat je uit Groningen komt. Mocht 'ie niet bevallen... :P
    Laatst gewijzigd door Shifty; 22 februari 2014 om 14:32

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    Op de 1e plaats gaat het erom wat jij er van vind en voor over hebt. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe is de staat van de gitaar zijn er veel, weinig of geen gebruikerssporen.

    Hoe speelt ie is ie nog origineel etc. met wat meer informatie krijg je een beter advies denk ik
    Ik denk dat de topicstarter precies de juiste vraag stelt: hoe veel kostte deze nieuw? Dan kan hij eenvoudig op basis van de door jou genoemde zaken bepalen wat de gitaar nu voor hem waard is.

    De SZ520 zat volgens mij inderdaad onderin de 300 euro, vermoed dat de 720 rond de 500 zal hebben gezeten. Maar veel zag je ze volgens mij ook niet, vooral die 320/520.
    Turn it up • Bring the noise

  5. #5

    Standaard

    Bedankt allemaal, ik heb hem gekocht !! blij blij..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top