Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 50
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2003
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.407

    Standaard

    Echt mooi hoe iedere opmerking verdedigd wordt

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Op zich wel interessant om te zien dat je niet de meest recente gitaren gezien hebt die ik gemaakt heb. geen inlay, geen binding, geen hoogglans lak, geen opschmuck.

    Dat gezegd hebbende, deze gitaren zijn in principe een LP Custom, maar dan met andere inlay. Wow. hoe heftig.
    Ik proef enig sarcasme. Echter, ik had het over de gitaren uit dat artikel en niet over andere. Ik zou het je in ieder geval niet zo persoonlijk aantrekken.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreverhaven Bekijk bericht
    Ik proef enig sarcasme. Echter, ik had het over de gitaren uit dat artikel en niet over andere. Ik zou het je in ieder geval niet zo persoonlijk aantrekken.
    Hm beetje Het zijn mijn gitaren, mijn ontwerp en mijn specs. Natuurlijk is het dan persoonlijk.

    @johannes: tuurlijk. Ik vind het logisch dat ik opmerkingen en vragen beantwoord of bespreek. Moet ik dan m'n mond houden? lijkt me niet.

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Zie vorige post: Ik heb die edit niet gemaakt. De editors bij SD sleutelen her en der. Een zin beginnen met 'when' is geen probleem hoor.
    Je hebt helemaal gelijk maar ik ben ziek vandaag, beetje in de anti-mode...
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Dat gezegd hebbende, deze gitaren zijn in principe een LP Custom, maar dan met andere inlay. Wow. hoe heftig.
    Dat is ook weer rare reactie of ik snap de insteek van dat stukje niet?
    Mis ook wel de drama die erbij gepaard ging, de wanhoop en frustratie waar je een eigen topic voor opende. Toch ook geen onbelangrijk onderdeel van een eigen gitaar laten maken bij die meneer.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Dat is ook weer rare reactie of ik snap de insteek van dat stukje niet?
    Mis ook wel de drama die erbij gepaard ging, de wanhoop en frustratie waar je een eigen topic voor opende. Toch ook geen onbelangrijk onderdeel van een eigen gitaar laten maken bij die meneer.
    De insteek was dat we wilden laten zien wat er mogelijk is als je een gitaar laat bouwen, en wat je kan doen met 3 pup wiring.

    De ENORME ellende die er toen speelde hebben we bewust niet genoemd omdat het dan alleen 'mijn' visie was, en hij geen platform had om zich te verdedigen. Daarnaast ben ik financieel voldoende gecompenseerd voor alle problemen. Ik had zijn business volledig kunnen ruineren in 2011, maar dat heb ik niet gedaan. Dat hij me mid-2013 keihard genaaid heeft (zakelijk), had weer een reden kunnen zijn om 'm echt af te slachten, maar dat doe ik nu door gitaren onder zijn prijs te verkopen met een kortere wachttijd. Mijn verhouding met Ben Crowe is behoorlijk bekoeld, zo niet gewoon bevroren.

    Dat gezegd hebbende, ik ben nu wel helemaal tevreden met de gitaren. Maar dat was wel nadat ik zelf het lakwerk gedaan heb, de hals gevlakt heb, het fretwerk opnieuw gedaan heb (echt alles: frets eruit, nieuwe erin, vlakken, crownen, polijsten). bedrading opnieuw gedaan, topkam opnieuw.

    @Peter: balen man. Koppie soep, goede muziek op zetten en zo de tijd doorkomen. Hopen dat je weer snel op de been bent

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Dat hij me mid-2013 keihard genaaid heeft (zakelijk)
    Care to elaborate?
    Turn it up • Bring the noise

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Care to elaborate?
    Hier stond het verhaal, maar ik heb het toch verwijderd. Brum heeft gelijk. Ik moet niet meegaan op mijn eigen emotie, maar zakelijk blijven.
    Laatst gewijzigd door Orpheo; 17 februari 2014 om 19:25

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Standaard

    Ik kan het met voorstellen. Je hebt overigens al eindeloos veel geduld gehad met die vent en dat ie dan zo'n flauwe streek uithaalt. Heb het idee dat ie op zijn manier slim bezig is, maar in de praktijk de ballen verstand heeft van zaken doen.
    Turn it up • Bring the noise

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Ik kan het met voorstellen. Je hebt overigens al eindeloos veel geduld gehad met die vent en dat ie dan zo'n flauwe streek uithaalt. Heb het idee dat ie op zijn manier slim bezig is, maar in de praktijk de ballen verstand heeft van zaken doen.
    Slim? Ik weet het niet.

    (...)

    Maar goed. genoeg over hem gesproken. Tis klaar.
    Laatst gewijzigd door Orpheo; 17 februari 2014 om 19:26

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top