Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1

    Standaard Welke replacement pu's voor stratocaster?

    Hey,

    Ben aan het kijken om mijn neck en middle pu te upgraden van m'n U.S. standard strat.
    Kwam bij LOLLAR BLACKFACE, SEYMOUR DUNCAN ANTIQUITY, KINNMANN AVN69 en BARE KNUCKLE pu's.
    Ik wil een 'vettere' klank indien overdrive gebruikt wordt, dus dacht ik aan jaren 60 pu's.

    Geen makkelijke keuze: iemand ervanring met deze pu's (of andere)?

    Thx

    Fred

  2. #2

    Standaard

    Jongens?!? is dit hier 'n forum of wat???? NIEMAND?????

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2011
    Berichten
    781

    Standaard

    Geen ervaring met die pickups

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.392

    Standaard

    Ik heb Kinmans in mijn US Strat in de hals- en middenpositie. Een jaren 50 type en een jaren 60 type. Ze klinken wel goed, voordeel is natuurlijk dat ze echt stil zijn qua bijgeluiden en storingen. Persoonlijk vind ik ze toch ietwat steriel. Niet dat ik er vaak in bandverband gebruik van maak, ben tegenwoordig van de humbuckers. De rest heb ik geen ervaring mee.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Berichten
    3.881
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Vette klank ?

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 november 2001
    Locatie
    Cuijk
    Berichten
    579

    Standaard

    Ik heb in mijn strat Toneriders vintage zitten. Niet zo duur als al die topmerken, maar ik vind ze lekker klinken

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    www.wildepickups.com . Deze pickups zijn heel betaalbaar. En van een even goede kwaliteit als je vermeldt. Denk ook eens aan single coil humbuckers van Seymour Duncan. En qua vette klank denk ik aan G&L pickups. Leo Fender's laatste bedrijf. Die pickups zijn echt heel goed. En zoiets als die pickups wordt (voor zover ik weet) niet door anderen aangeboden.

    http://g-l-online-store.myshopify.co...ctions/pickups
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top