Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Even voorstellen

  1. #1

    Standaard Even voorstellen

    Hallo allemaal mijn naam is Dennis ik ben 26 jaar en een fanatiek gitaar liefhebber.
    Ik kom zo nu en dan is even rond neuzen hier voor wat weetjes en dat soort zaken.
    Ik speel nu al zo'n 7 jaar gitaar ongeveer (weet het niet precies meer, tijd gaat hard)
    En ik heb al wat gitaren versleten.

    Nou ja versleten? met regelmaat wat nieuws gekocht en verkocht
    mijn eerste gitaar was een adonis strat/ibanez clone wat voor een beginner een prima gitaartje was.
    Na bepaalde tijd wil je wat anders omdat je je eigen geluid aan het ontwikkelen bent, jawel ik was verslaafd aan thrash/heavy metal, je kent ze wel, metallica megadeth slayer enz enz.

    Een vriend van mij had een BC rich warlock, ik vond dat zo gaaf (zat in de fase dat ik dat cool vond)
    en jawel binnen een week stond er een BC rich in mijn slaapkamer, ik kwam er later wel achter dat ik dat ding alleen maar kocht omdat het er cool uitziet en niet gelet op of het wel een beetje lekker speelde.
    Spijt had ik ervan de nek was te breed en te plat en ik kreeg er kramp van.
    dus in de verkoop tegelijk met mijn eerste gitaar, de Adonis.

    Want ik had een nieuwe liefde de les paul!!
    In eerst instantie had ik op marktplaats een les paul custom van epiphone gezien voor een habbekrats.
    Ik was verliefd, wit met goud hardware, dat moest hem worden.
    Mijn vriendin zij tegen mij dat ik niet eerst even eentje moet proberen voordat ik blind wat ging kopen.
    Na een minuut nadenken..........ja je hebt denk ik wel gelijk.
    Ik naar de muziek winkel in leiden gereden om te kijken, had namelijk op de website gezien dat ze ze hadden hangen.
    even proberen..............hmmmmmmmm nee sorry voelt als plastic, heb je nog wat anders ??
    ja deze een slash signature les paul, iets boven het budget maar spelen als een dijk.