Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 42
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.965

    Standaard

    Misschien is de Ibanez AS73T wat voor je, of de Yamaha SA503 TVL (2dehands)?
    Die Gretsch heeft geen centreblock maar is misschien toch de moeite te proberen? Kijk vooral goed rond, voor die prijs heb je een paar prima modellen en ik vraag me af of het veel verschil uitmaakt. Wat Mitch zegt: wat je zelf mooi vind.

    Maar die Deamonds... oh oh wat een fijne gitaartjes. Als ik jou was zou ik daar toch echt ook even naar kijken. Een bigsby kun je er altijd nog op (laten) zetten.
    Laatst gewijzigd door Rutger; 5 februari 2014 om 09:39
    -

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Locatie
    stroopwafels, kaas, pottenbakken enz
    Berichten
    1.705

    Standaard

    ES'n met een los staartstuk (ook al is het nog geen Bigsby) komen dan ook vaak in aanmerking. Daar kun je een Bigsby op zetten.... Goed rondkijken en veel proberen !!
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

  3. #13

    Standaard

    Okee dus zoals ik zo begrijp zijn de Epiphoontjes die ik postn niet zoveel soeps voor dat geld? Eigenlijk was ik van plan om een NIEUWE jazz gitaar te kopen en een andere gitaar van me in te ruilen bij een muziekzak, hier krijg ik bij de des betreffende zaak nog best veel voor terug en hoef ik de moeite niet meer te doen mijn gitaar weer op een site te plaatsten en te verkopen, nu ben ik er dus meteen van af...

  4. #14

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Probeer het merk Eastman eens. En inderdaad die nieuwe Ibanez Jazz gitaren, net onder de 1000 euro en echt heel goed !

  6. #16

    Standaard

    Mijn budget is echt max €600,-.... En wil nog even benadrukken dat ik opzoek ben naar een Es model, dus met dubbele cut a way.

    Meer suggesties meer dan welkom

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Epiphone Riviera comes to mind (maar die zijn nieuw amper te vinden)

    EDIT: ik bedoel de "echte" Riviera, dus met de 2 minibuckers:



    Bigsby is er "gemakkelijk" zelf op te (laten) zetten, je hoeft de aankoop van een gitaar daar niet van te laten afhangen, of ze er factory al op zit.
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.412

    Standaard

    Koreaanse bedoel je ?
    Daarvan dook er een poos geleden op Marktplaats regelmatig een op.
    Steeds dezelfde en wat erop geboden werd liep tegen de 500 euro en meer zelfs geloof ik.
    Kweenie of dat ding verkocht is, of dat de aanbieder denkt er meer voor te zullen kunnen krijgen.
    Daarmee zou 'ie in 't budget van de TS zitten...

    Ik heb er zelf ook nog over nagedacht, maar wat dat betreft ben ik grillig; ik wil geen rooie.
    Een mooie sunburst of naturel uit Korea, daarop zou ik wellicht nog bieden.
    Anyhoe, soms duikt er dus een rooie op, verdwijnt weer, komt weer terug online.
    Of er iets mee is, of dat de verkoper denkt de hoofdprijs te kunnen krijgen; dunno.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.290

    Standaard

    Ik kijk niet zoveel naar RH gitaren maar zie dat guild (waarschijnlijk aziatische) hun jazz lijn hebben.
    Gozer, wil je in een keer bij de bazen horen vergeet de ES modellen, spaar effe door en koop deze:


    Godskolere, ik zou er rechtshandig van worden, net onder de 1000,-!

    4,30 min
    Mwa...

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Of als je persez het ES-model wil:

    hardtailversie klinkt zo

    En ik kan uit eerste hand zeggen, die Newark St instrumenten zijn SUBLIEM!!! (lees: okee, made in Korea, maar wel supergoede kwaliteit, en goeie klank, en bang4thebuck)
    Laatst gewijzigd door Mr.Fingers; 5 februari 2014 om 21:39
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top