Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 8910
Weergegeven resultaten: 91 t/m 92 van 92
  1. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LGK Bekijk bericht
    Of een nieuwe amp....



    Daar ligt het niet aan zoals ik al eerder aangaf heb met andere Fenders over de amp gespeeld en klonk gewoon lekker! Ik wil nu buiten de Mayer sound zoiezo de jazz kant uit dus ik heb nu ook een een warme sound nodig en gaat ook prima over de bas amp!

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2012
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    917

    Standaard

    Jurian,
    Belangrijkste vraag: speelt je strat lekker? Is de hals fijn in je hand? Is 'ie een beetje resonant? Klinkt 'ie acoustisch goed? Op alle vier "ja"? (m.a.w. Klopt het geheel een beetje?) Wat kan jou het dan schelen wat voor hout de body is? Verdiep je even in de mogelijkheden van after market pickups en zet je soldeerbout vast warm. Ik heb ooit naar volle tevredenheid een setje Bare Knuckles in een "cheap ass" Spuier classic vibe gesoldeerd. Geweldige gitaar!!! Basswood/lindehout. Big deal. De enige reden waarom ik die heb weggedaan is omdat ik niet met het (te)slanke halsje overweg bleek te kunnen (kramp op links), maar anders dan dat: laat je niet van de wijs brengen door een enkele puritein die meent verschil te horen tussen essen en elzen... Die pickups op een strat komen niet eens in de buurt van het hout, zitten geschroefd op een stuk plastic van een paar mm dik.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top