Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 47
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 maart 2004
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris Bekijk bericht
    gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lag... Any pointers Anand? Of voorbeeld filmjes? Ik zoek me rot ;-)
    Aye helaas man , dan moet ik dat ding voor me hebben samen met dat programma van Torpedo...was uitproberen en goochelen....daarna was het makkelijk

    Je moet de IRs namelijk eerst in de juiste Torpedo map installeren ( staat wel in de manual ) en dan in die linkerkant ' Load preset from ' dat mapje opzoeken , dan opslaan eronder met je titel etc..., dan moet naast het middelste hokje zie je Guitar , Bass , USER staan.....in die USER moet je dan je IR kunnen selecteren.....het was hierin een zoekdrama.....echt apart dat het niet zo makkelijk werkt. Torpedo heeft wel een goede en snelle helpdesk die je dacht ik ook telefonisch stap voor stap kunnen begeleiden !
    Succes man, echt de moeite waard om er mee te stoeien en dan met super IRs top te kunnen recorden

    Grtzzz,
    A+

  2. #12

    Standaard

    ik heb hem al. Ik had even niet door dat ik -na het selecteren van de folder- ook nog naar de user banks moest gaan om de IR's te zien. Wow... Ownhammer en Redwirez is even een klasse apart zeg...
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  3. #13

    Standaard

    zijn er trouwens youtube video's of audio opnames te vinden van gitaristen die geen metal / heavey partijen doen op een torpedo?
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door showband Bekijk bericht
    zijn er trouwens youtube video's of audio opnames te vinden van gitaristen die geen metal / heavey partijen doen op een torpedo?
    Lol, ja dat viel mij ook al op. Geen goede reclame als je een breed publiek wil aanspreken. Terwijl dit toch echt meer is en vooral voor clean en mid-gain dingen. Op HRI staan een paar threads van gebruikers. Check vooral die van Pete Thorn. Maar goed, die man laat een drol nog goed klinken ;-) Ik zal binnenkort ook eens wat clipjes maken.
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2003
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    296

    Standaard

    wat is de toegevoegde waarde van de Torpedo Live als je hem vergelijkt met het gebruiken de line out van een power soak in combinatie met de RedWirez en/of Ownhammer IR's?

    Ik gebruik zelf een powersoak en de RedWirez IR's.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 maart 2004
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MSNL Bekijk bericht
    wat is de toegevoegde waarde van de Torpedo Live als je hem vergelijkt met het gebruiken de line out van een power soak in combinatie met de RedWirez en/of Ownhammer IR's?

    Ik gebruik zelf een powersoak en de RedWirez IR's.
    ja, eigenlijk weinig dan he....er zijn meer goede software impuls laders om op die manier je echte cab te omzeilen.....maar voor live werkt die Torpedo super ipv een laptop met IR software....

    Top Morris , veel plezier !

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MSNL Bekijk bericht
    wat is de toegevoegde waarde van de Torpedo Live als je hem vergelijkt met het gebruiken de line out van een power soak in combinatie met de RedWirez en/of Ownhammer IR's?

    Ik gebruik zelf een powersoak en de RedWirez IR's.
    Latency, afhankelijk van je interface?
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  8. #18
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door showband Bekijk bericht
    zijn er trouwens youtube video's of audio opnames te vinden van gitaristen die geen metal / heavey partijen doen op een torpedo?
    https://soundcloud.com/lordriffenste...hru-greenbacks

    De 1ste snel-snel opname toen ik de Torpedo net in huis had:

    https://soundcloud.com/lordriffenste...e-torpedo-live
    Laatst gewijzigd door LordRiffenstein; 27 januari 2014 om 11:14
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  9. #19
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MSNL Bekijk bericht
    wat is de toegevoegde waarde van de Torpedo Live als je hem vergelijkt met het gebruiken de line out van een power soak in combinatie met de RedWirez en/of Ownhammer IR's?

    Ik gebruik zelf een powersoak en de RedWirez IR's.
    Ik gebruik al een tijdje een Hotplate en dan IRs via Cubase maar ik heb ze nooit zo goed kunnen laten klinken als de Torpedo Live. Die load in de Torpedo is naar mijn mening een heel stuk beter dan de load in de HP.
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris Bekijk bericht
    Zijn er nog meer gebruikers hier?
    Ik heb de Torpedo Cab op mijn pedalboard en sindsdien heb ik geen versterker meer.
    In essentie is mijn pedalboard: AMT SS-11a => Torpedo Cab => Zoom MS-70 CDR multistomp.

    Het aansluiten van de software op de computer heb ik overigens nooit werkend gekregen.
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top