Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 47 van 47
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    Boekelo!
    Berichten
    715

    Standaard

    Ik heb zo'n donderbruin vermoeden dat ik die torpedo eens uit moet gaan proberen... Mijn ouwe marshall mag wel eens wat harder, iets meer body... maar, dan moet ik m doorsturen naar een monitor? Geen eigen 4x12 dus? En kan je ook met 2 tops tegelijk werken?
    En.. wat zijn tips voor monitor? Heb en wil geen in-ear...

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.592

    Standaard

    Ik ben ook wel heel benieuwd wat het doet i.c.m. een Boss ME-80.

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    OMG Morris!

    Voor de nieuwsgierigen: two notes biedt hun software ' wall of sound 3' bijna gratis aan. Na 30 dagen trial moet je minimaal 1 cab a 8 euro van ze afnemen, met die koop krijg je dan meteen je eenmalige licentie voor WOS3. Ik heb in logic eerst een hele tijd space designer gebruikt om ir's te laden, maar WOS3 is een ander verhaal wat gebruiksgemak betreft.

    Nu nog een paar cabjes checken van ownhammer, dat schijnt momenteel wel de bom te zijn.
    Ik heb die Wall of Sound 3 net eens geprobeerd en na een half uurtje meteen maar een cab gekocht want het klinkt verdomd lekker. Eens vergelijken met m'n voormalige cab loader (Voxengo Boogex) en de Axe-FX Ultra. De Torpedo blaast beiden zo weg.
    Inderdaad met cabs van RedWirez (geen Ownhammer heb ik niet). Ik gebruik een ENGL 412 en heb dus van Torpedo het Angl cab gekocht. Dat komt aardig in de buurt en klinkt zeker ook vet, maar de RedWirez is toch echt beter.

    Ik miste poweramp simulatie bij m'n opnames. Ik prik m'n amp vanuit de fx send in de DI. Voxengo heeft een matige poweramp sectie, en de Torpedo voegt dus precies toe wat ik nodig had.

  4. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Eens vergelijken met m'n voormalige cab loader (Voxengo Boogex) en de Axe-FX Ultra. De Torpedo blaast beiden zo weg.
    Zo, dat is bepaald geen goede referentie voor de axe.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Zo, dat is bepaald geen goede referentie voor de axe.
    Het verschil met de Axe was niet zo groot als met Voxengo en ik denk dat de Axe met wat tweaken ook nog wat beter kan klinken (kheb de poweramp nauwelijks getweaked). Toch, de Torpedo klonk out of the box veel strakker en gedefinieerder.

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    De AxeFX heeft (en dan heb ik het over de Standard/Ultra) ook impulsen van lagere resolutie volgens mij (noem je dat zo).. kortere sample tijd of zo..ben niet bekend met de techniek. Daarnaast is het natuurlijk logisch dat een platform van een paar jaar oud ten op zichte van een nieuwer platform technisch 'achterhaald' kan zijn. (maar is het niet zo dat wij (gitaristen), juist de ouwe meuk beter vinden normaal gesproken )

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    2.910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    De AxeFX heeft (en dan heb ik het over de Standard/Ultra) ook impulsen van lagere resolutie volgens mij (noem je dat zo).. kortere sample tijd of zo..ben niet bekend met de techniek. Daarnaast is het natuurlijk logisch dat een platform van een paar jaar oud ten op zichte van een nieuwer platform technisch 'achterhaald' kan zijn. (maar is het niet zo dat wij (gitaristen), juist de ouwe meuk beter vinden normaal gesproken )
    Dat geldt weer niet met digitale techniek, geloof ik.
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top