Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1

    Standaard

    Hallo mensen ik ben Maarten en ik zoek een metalband in hengelo (wel in overijssel hè :smile: ) of daar in de buurt. Ik speel ong. 1½ jaar elektrisch gitaar (en 8 jaar keyboard) en hou me meer bezig met het rythm stuff. Zingen kan ik ook wel redelijk... Lijkt het je leuk om een band te beginnen met mij reageer dan ff hier, of mail me, of neem even contact op via mail, msn of icq:

    -edit-
    Laatst gewijzigd door Ic3gl0vE; 31 maart 2007 om 16:48

  2. #2

    Standaard

    he verdorie, waarom nou geen hengelo gelderland?! :smile:
    Veel succes iig met zoeken!

  3. #3

    Standaard

    ik (16) woon in enschede en het lijkt mij wel super om een band op te richten ik speel electrisch gitaar iets meer dan 2 jaar Ik ben ook vooral geitreseert in solos maar slag gitaar vindt ik apsoluut okej Het lijkt me daarnaast gaaf eens een solo te spelen met 2 gitaaren (2 gitaristen dus). Ik hou van eige nummer schijfen en ik wil eens gewoon eens wat meer ervaring op doen in een band!

  4. #4

    Standaard

    ok nu nog een drummer!
    wie biedt zich aan?

  5. #5

    Standaard

    ok drumster hebben we ook...
    nu zoeken we een bassist(e)

    iemand intresse?

  6. #6

    Standaard

    niemand?

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2001
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.053

    Standaard

    Wat voor muziek wou je spelen dan? Ik speel een jaartje of 12 gitaar, maar bassen moet ook wel lukken. Ben 22. Voorkeur gaat uit naar Metal

  8. #8

    Standaard zanger

    hallo mijn naam is etienne en ik zing al lange tijd nummers van de scorpions en hoor goed comentaar ik hoop van jullie tehoren ik zelf woon in almelo groeten mijn e mail is fifa2006heracles@hotmail.com

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scorpionsfan Bekijk bericht
    hallo mijn naam is etienne en ik zing al lange tijd nummers van de scorpions en hoor goed comentaar ik hoop van jullie tehoren ik zelf woon in almelo groeten mijn e mail is fifa2006heracles@hotmail.com
    Ehm, dit topic is al wel een paar jaartjes oud.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top