Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Ja, die had ik ook al aangegeven. Alleen dan een 650. Iets handzamer en ruim voldoende voor thuis.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 november 2013
    Locatie
    Nijkerkerveen
    Berichten
    177

    Standaard

    Ben zo een beetje aan het neuzen, kwam een Kustom Defender 112 50 watter tegen, buizen. Is in goede staat maar wel ongeveer 9 jaar oud. Die mag ik ophalen voor 175 dus ik ga vanavond even kijken hoe die er uit ziet. Zou je ook pedalen op een akoestische versterker kunnen gooien? zou die akoestische versterker distortion aan kunnen?

    Ik heb de versterker niet zelf nodig, zelf heb ik een AC30, maar dit is voor een maatje dus. Zijn budget. Maar ik kan dus die defender buizenbak ophalen voor 175, en dat trekt me wel!

    En je ziet soms Forum leden die onder hun bericht in het rood hebben staan dat ze iets te koop hebben. Ik heb hier dan nog een Roland cube 30X van een vriend, en die wil ik verkopen, hoe zet ik dat onder mijn naam? (hopelijk mag ik dit posten)
    Laatst gewijzigd door Jan-Douwe22; 17 januari 2014 om 10:17

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 november 2013
    Locatie
    Nijkerkerveen
    Berichten
    177

    Standaard

    Naar mijn idee niet duur!
    Te koop: Niks

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan-Douwe22 Bekijk bericht
    En je ziet soms Forum leden die onder hun bericht in het rood hebben staan dat ze iets te koop hebben. Ik heb hier dan nog een Roland cube 30X van een vriend, en die wil ik verkopen, hoe zet ik dat onder mijn naam? (hopelijk mag ik dit posten)
    Die rode lettertjes, dat zijn linkjes. In je volgende post staat alleen een rode tekst zonder koppeling in je handtekening. Als ie op marktplaats ofzo staat, kan je beter een link maken naar de advertentie, dat werkt beter.
    147-c Guitars

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top